Skończyły się skargi na wydział komunikacji
— 14/12/2021
W ocenie radnego Jacka Szlachty wydatnie poprawiła się obsługa interesantów w wydziale komunikacji mławskiego starostwa. Taką opinię radny wyraził podczas ostatniej sesji rady powiatu, dziękując dyrektorowi wydziału, pracownikom, a także poprzedniemu staroście i obecnemu zarządowi za poprawę warunków i zmianę organizacji pracy w tym ważnym dla mieszkańców naszego powiatu wydziale.
– Trzy sprawy różne załatwiałem w wydziale komunikacji i za każdym razem zostałem mile obsłużony. Skończyły się skargi na wydział komunikacji, naprawdę w miarę to funkcjonuje – mówił radny Szlachta.
Wystawiając taką pozytywną ocenę radny miał na myśli nie tylko poprawę warunków pracy w wydziale komunikacji, ale przede wszystkim wprowadzenie internetowego systemu rezerwacji wizyt. Taki system funkcjonujący od maja 2021 roku znacznie poprawił możliwość sprawnej obsługi, a także zminimalizował konieczność stania w kolejce. Okazuje się, że wdrożony system już się przyjął i sprawdził. Pamiętać jednak trzeba, że system pozwala umówić się na konkretny dzień i godzinę tylko w sprawach związanych z rejestracją pojazdów. Gdybyśmy chcieli skorzystać z takiej rezerwacji mamy najbliższy dostępne terminy są np. na jutro i kolejne dni tego tygodnia. W innych jednak sprawach niż rejestracją pojazdu nadal musimy skorzystać z biletomatu w systemie kolejkowym znajdującym się w budynku wydziału.
JK
Zobacz także:
Chcąc jak najlepiej zabezpieczyć i chronić Twoje dane osobowe zgodnie z przepisami RODO, potrzebna nam jest Twoja zgoda na ewentualne ich przetwarzanie. Informujemy jednocześnie, że publikacja komentarza w portalu "Codziennik Mławski" skutkuje wyrażeniem przez Ciebie takiej zgody. Nigdzie nie przekazujemy Twoich danych (IP) i chronimy je jak najlepiej potrafimy, wykorzystując do tego wszelkie możliwe formy. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oraz z Regulaminem Komentowania na portalu Codziennik Mławski
[TUTAJ]
W tym wydziale jest mało pracowników, którzy obsługują interesantów. Nadmierna ilość obowiązków nie przekłada się na wysokość wynagrodzenia.Od lat dyrektor walczył o podwyżki dla pracowników i nigdy betonu w głównym budynku nie mógł przebić.
Skoro pan starosta ma miesięcznie 18.300zł to zobaczymy ile podwyżki otrzymają pracownicy?
To prawda najbardziej dochodowy wydział dla starostwa powinien być doceniony w wynagrodzeniach. Z tego wynika, że pracownicy harują na wynagrodzenia starosty i jego przydupasów. OCHŁAPY DLA PRACOWNIKÓW.
Obsługa w urzędzie zmieniła się na duży plus. Młodzi ludzie sympatyczni i bardzo pomocni! Brawo
Ilość rejestracji się nie zwiększyła tylko spadła ilość interesantów dlatego są mniejsze kolejki a nie ze odrazu poprawa zobaczymy jak znowu będą od 3 w nocy stać i biletomat wyda tyle biletów ile będą w stanie obsłużyć a reszta z kwitkiem odchodzi
Szczególnie przyjemny młody Pan, bladyn, na stanowisku nr 1,na rejestracji pojazdów
Wydział czynny od 8.00 kasa do 14.00 biletomat do 15.00 urząd czynny do 16.00 masakra minuta po 15.00 nic nie załatwisz
Minutę po autobus ani pociąg też nie poczeka ha ha
Czytaj ze zrozumieniem ludzie pracują do 15.00 urząd do 16.00 łykasz
Ja wyrażę odrębną opinie od zdania Pana Radnego i wskaże zupełnie inną przyczynę zmian w Urzędzie Komunikacji. To COVID. To on wymusił zmiany, które nastąpiły w niespotykanym tempie. Dokonały się cuda w różnych urzędach i nagle internet zaczął być w nich odbierany. Dalej jesteśmy zawaleni komunistycznymi procedurami i generowaniem zbędnej makulatury. Tutaj już Covid nie da rady, bo co by robiły te hordy urzędników, gdyby się nagle okazało, ze do rejestracji pojazdu wystarczy wyłącznie umowa. W dobie internetu, te wszystkie pozostałe dane, które znosimy jak wielbłądy do urzędów można przesłać, sprawdzić i stworzyć, bez konieczności ich dostarczenia.
No w końcu!!! „Beton” popękał… Lepiej późno niż wcale! Brawo!!!
Nie dziwi mnie Pańska ocena sytuacji PANIE RADNY w WYDZIALE KOMUNIKACJI– jak si e załatwia sprawy w gabinecie dyrektora, TO NA PRAWDĘ MOŻNA TO ZAŁATWIĆ BARDO SZYBKO !!!
Opaczny obserwatorze! Przestañ narzekać. Było źle, jest lepiej. I przestañ sadzić byki ortograficzne!
stare mogolskie przysłowie prawi – robiąc codziennie te same rzeczy nie spodziewaj się innych wyników .
Wiedzieli z kim mają do czynienia dlatego szybko go zalatwili.
To jest subiektywna opinia a nie obiektywna.
Nie bądź złośliwy. To co było, a to co jest obecnie, to dzień a noc. Brawo dla naczelnika, brawo dla pracowników. Szybka i miła obsługa to coś co od razu daje są zauważyć.
Hahahaha. No chyba ku.rwa ja śnie czytając to. Żeby zarejestrować samochód potrzeba mi dwóch dni ? Co ty w ogóle za bzdury opowiadasz. Owszem w porównaniu do tego co było może jest lepiej, ale z wystrojem bo nic innego się tu nie zmieniło. W innym mieście np Ciechanowie potrzebuje dwóch godzin aby zarejestrować auto. W Mławie potrzebuje dwóch dni. Naprawdę idealna, lepsza i długo oczekiwana zmiana.
Ja rejestrując auto załatwiłem sprawę w niecałą godzinkę. Jest poprawa i to bardzo wielka. Obsługa jest miła i zawsze pomoże
Ja auto zarejestrowałem w 20 minut. Już nie wymyślaj głupot, że potrzeba na to 2 dni. Wystarczy umówić wizytę przez internet, ale jak wolisz stać i okupować wydział od 4 rano to już twoja sprawa. Ja wolę przeznaczyć ten czas na inne sprawy.
Oczywiście, że tak. Ale zawsze się znajdą maruderzy, żeby pomarzekać sobie dla zaspokojenia własnego ego.
To nie wiem co robisz, że 2 dni Ci potrzeba. Może nie masz kompletu dokumentów… Bo obsługa jest ok. Nie ma co im zarzcìć.
Ale narzekający zawsze się znajdzie.
Ja rejestrowałem w ciągu ostatniego roku 2 pojazdy i za każdym razem zrobiłem to spokojnie w 1 dzień. Więc o czym Ty piszesz….