Ratusz zmienia godziny urzędowania
— 13/11/2024
Ratusz informuje mieszkańców, że w okresie od 18 listopada do 20 grudnia 2024 r. wprowadzona zostanie zmiana godzin pracy Urzędu Miasta Mława. Urząd wydłuża urzędowanie o godzinę w poniedziałek, a skraca o godzinę w piątek.
Tak więc we wskazanym okresie urząd będzie czynny:
W poniedziałki w godzinach 8:00-17:00,
od wtorku do czwartku bez zmian, czyli od 8:00 do 16:00
w piątki w godzinach 8:00-15:00.
– Nowe godziny obowiązują w ramach programu pilotażowego i zostaną ponownie wdrożone na przełomie marca i kwietnia przyszłego roku. Zmiana ma na celu ułatwienie dostępu do usług urzędu – podaje ratusz.
red.
Chcąc jak najlepiej zabezpieczyć i chronić Twoje dane osobowe zgodnie z przepisami RODO, potrzebna nam jest Twoja zgoda na ewentualne ich przetwarzanie. Informujemy jednocześnie, że publikacja komentarza w portalu "Codziennik Mławski" skutkuje wyrażeniem przez Ciebie takiej zgody. Nigdzie nie przekazujemy Twoich danych (IP) i chronimy je jak najlepiej potrafimy, wykorzystując do tego wszelkie możliwe formy. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oraz z Regulaminem Komentowania na portalu Codziennik Mławski
[TUTAJ]
Poprzedni komentarz został usunięty na moją prośbę, ponieważ został wstawiony ze sprzętu osoby trzeciej bez jej wiedzy i zgody, co spowodowało naruszenie tożsamości cyfrowej osoby niewinnej.
W tym miejscu chciałbym przeprosić za swój komentarz. Niefortunnie sformułowane zdanie zostało źle odebrane przez czytelników, dlatego przepraszam zarówno kadrę kierowniczą jak i pracowników Urzędu Gminy Stupsk. Komentarz NIE MIAŁ na celu OBRAŻENIA ŻADNEJ OSOBY zwiazanej z Urzędem.
Dopiero po komentarzu zorientowałem się, że moje słowa zostały źle odebrane.
Jeszcze raz przepraszam.
Bardzo proszę o usunięcie mojego komentarza. Wysłałem go ze sprzętu innej osoby, która jak się o tym dowiedziała to, ze stresu, trafiła do szpitala.
Bardzo przepraszam rodzinę tej osoby.
Przepraszam również całą załogę urzędu gminy za swój komentarz – za treść i dobór słów bo faktycznie ludzie mogą nie zwracać uwagi na niedogodności w pracy, a cieszyć się że pracę tę posiadają i pracodawca nie ma tu nic do rzeczy, a winny jest rynek pracy i sytuacja w kraju.
Pewnie posypie się teraz hejt, będzie to zrozumiałe.
Wstydu nie mają ludzie młodzi szukają pracy a tutaj córkę dewelopera zatrudnia, a inni nie mają szans.
Deweloper niech ją zatrudni u siebie.
Oj Jankoski , niedobrze, niedobrze.
Mądrze napisane popieram
No tak ale developer to dobry znajomy burmistrza Jankowskiego –więc o co chodzi !!
Pracownicy nie mają co być zastraszani. Zwolnią się z UG i co dalej? Gdzie znajdą dobrą pracę bez brudzenia rąk?
Interesancie pomysł trochę, jeśli jeszcze potrafisz.
W którym wydziale pracuje córka dewelopera?
Jak na razie to podobno opanowała obsługę aparatu i tylko zdjęcia robi, reszta to dla niej czarna magia
Już jedna robi zdjęcia która przy buniu była jedna od bunis druga od dewelopera
Ta co robiła zdjęcia przy buniu– to obecnie pracuje w Raciążu i odpowiada za kulturę i sport !?
obraża Pan fotografów. Opanować obsługę aparatu nie jest łatwo
Nie odpowiedzą bo się boją że ich ludzie będą obgadywać pewnie ma etat parzenia kawy a dyplom Collegium humanum znajomości robią cuda
Szanowni Państwo jedna uwaga urząd to jest dla obywatela czy obywatel dla urzędu bo coś wam się poprzewracało tam i uwdzie. Jest was trzech burmistrz i dwóch zastępców rozumiem że fajnie jest mieć i piastować tak zaszczytne stanowisko ale troszkę myślenia to by się przydało mieszkańcy pracują w różnych godzinach a niektórzy też dojeżdżają do pracy bo tu niestety wegetacja zero inwestycji i ustalacie godziny pracy urzędu tak aby utrudnić kontakt obywatela z urzędem wprowadźcie system dwu zmianowy nie muszą wszyscy razem pić kawy mogą się podzielić, a tak na marginesie to że burmistrz za wiele nie robi to nie ma się co dziwić jeden viceburmistrz starą się coś tam organizować co mu nie wychodzi a drugi no to już mistrz jest nawet w święto polityczne układanki robi, ludzie na was patrzą zero zachamowan wy myślicie że jak rozdacie parę stanowisk tym co zasiadają w radzie miasta i powiatu to będzie cicho nie nie będzie trzeba o tym pisać i mówić to ten wasz plan dla Mławy co kolesiostwo i kumuterstwo w byle jakim wykonaniu ogarnicie się bo śmieszność idzie z wami wrócicie z skąd przyszliście bo dobrego dla miasta i mieszkańców nie zrobicie.
Dyzma kiedy następne przemówienie? Wielu nie chce już słuchać a my byśmy się pośmiali
Od bunia jesteś dalej pracujesz czy usunięty /a
Prawdę pisze nie trzeba być od zlotoustego bo on też nie zaspecjalny był i ten też nie zaspecjalny i jeszcze dobrze gadać nie umnie a o myśleniu to nie ma co myśleć bo to dopiero ciężko jest niech się weźmie za robotę i wdraża ten niby plan dla Mławy a posadki już tyle miesięcy rozdają i jeszcze się nie poukładali
o interpunkcji i o (w miarę) poprawnej polszczyźnie to się zapomniało pisząc ten komentarz, co?
Joś ty łod kiedy taki interpunkcyjny i w miarę polszczyznę znasz co? Bo coś ino się wydaje żeś się z nimi herbatnikujesz
Chcesz w ten sposób zamaskować błędy w konstruowaniu poprawnych zdań ?
Ty, jak widać po zamieszczonym komentarzu, też powinieneś wrócić so szkoły podstawowej albo iść na korepetycje w tej samej tematyce.
Ale ten Plan dla Mławy — to nie Jankowski przygotował –tylko ludzie którzy prowadzili jego kampanie przy okazji zostali Radnymi– A JANKOWSKI TERAZ NIE WIE JAK SIĘ DO TEGO ZABRAĆ !!!
Co by nie zrobił nie zaproponował zawsze znajdzie się jednostka społeczna której nie będzie i tak pasowało żadne rozwiązanie. Są miasta, gminy w okolicy naszego miasta w których urzędy mają godziny pracy 7-15 czy 7.30-15.30 i nikt nie robi problemu. Kto chce bądź zmuszony jest sprawę swoją załatwić w urzędzie zorganizuje sobie tak czas aby tego dokonać bez względu na godziny urzędowania.
Chyba ty masz taką pracę że możesz wychodzić kiedy chcesz. Może to właśnie praca w Ratuszu.
W każdej pracy można się zwolnić a później ten czas odpracować. Również pracuje w instytucji w której to akurat w poniedziałek pracuje również jak Ratusz i niestety nie załatwię w ten dzień nic w urzędzie dla twojej wiadomości XYZ.
Nie wiem dlaczego komentatorzy są tacy łaskawi dla urzędników z ratusza. Chcą aby ci pracowali w piątki tylko do godz. 18. A dlaczego np. nie do godz. 22. Ponadto są jeszcze soboty i niedziele. Jak to było by fajnie po zakupach sobotnich lub niedzielnym objedzie przyjść i złożyć wniosek o zapomogę. Do innych urzędow (starostwo, skarbówka, ZUS) się nie przypiepszają. Dlatego domniemywam, że tam pracują na trzy zmiany, 24 godziny na dobę.
Ps.Ciekawe w jakich godzinach i dniach pracuje wnioskodawca pisma dot. zmiany godzin pracy w ratuszu.
Bzdury piszesz są dni ustawowo wolne od pracy. A urzędnicy są dla nas a nie dla siebie i powinni czas pracy dostosować do większości płacących podatki.
Nie wiesz — komentatorzy są tak łaskawi –bo to są w większości pracownicy RATUSZA !!!
Dyzma weź się do roboty. Bo póki co ślizgasz się na robocie kowala.
I proszę, nie wypowiadaj się publicznie. Ostatniego przemówienia w parku nie dało się słuchać.
Jakie ślubowanie taka i kadencja…
Ja założyłam profil zaufany i każdą sprawę załatwiam onlain. A mam 85 lat i chodzenie sprawia mi trudność.
A ja mam złotą kurę co znosi złote jajka, a mam dopiero 15 lat.
Raczej nic tym w naszym UM nie zalatwisz
Bardzo zły pomysl. Osoby pracujace poza mlawa właśnie w piątek mogłyby załatwić wiele spraw . I wtedy powinien być otwarty Ratusz do 18 tej. Czy to jest dobre tylko dla urzędników. Wcześniej zaczynać będą weekend. A może wogole w piątek ratusz zamknąć.!
ale oni już weekend rozpoczynają
A inni pracujący w okolicy Mławy właśnie w poniedziałek mogliby załatwić wiele spraw bo w piątki pracują.
A ja chciałbym swoje sprawy załatwić we wtorek. I co? Czy Ty Olku chcesz mi zaszkodzić?
Ta zmiana godzin to takie mącenie ludziom w głowach i mydlenie oczu.
UM winien być czynny 1 dzień w tygodniu od 8 do 18, bo wiele osób pracuje właśnie do 16 i czasami chociażby chcieli to nie zdążą dotrzeć do UM przed godziną 17, bo np. dojeżdżają. W żądnym z wydziałów UM nie pracuje 1 osoba, a więc śmiało część pracowników mogłaby pracować w godzinach 8 – 16, a część w godz. 10 – 18. Panowie burmistrzowie mają zaś czas pracy nienormowany o ile się nie mylę.
W pozostałe dni tygodnia praca normalna od 8 do 16.
Przy takim układzie ludziom by się nie myliły godziny pracy urzędu. Bardzo proste rozwiązanie i myślę że skuteczne. Tyle że zmiana winna być wprowadzona na stałe a nie na miesiąc. Miesiąc to za krótki okres na testowanie. Ponadto wydłużenie czasu pracy jednego dnia o godzinę jest niewystarczające, a dodać do tego skrócenie czasu pracy innego dnia o godzinę to takie rozmycie godzin urzędowania. Lepszym rozwiązaniem byłoby odpowiednie skrócenie czasu pracy UM w pozostałe dni tygodnia o 15 minut przy wydłużeniu pracy o 1 godzinę jednego dnia lub o 30 minut przy wydłużeniu czasu pracy o 2 godziny jednego dnia.
100% racji. Poza tym dlaczego urzędnicy obsługujący ludzi pracują 8-16:00. Powinni tak jak sklepy (nie spożywcze) pracować od 10:00 do 18:00 codziennie w dni robocze. Handlowcy wiedzą jak dbać o klienta a Ratusz dba o wygody dla swoich pracowników żyjących z naszych podatków. Czy to obywatel ma się dostosowywać czy urzędnik do obywatela.
Art 128 &3 pkt 1 a Wasze pomysły od razu zgłoście do inspekcji pracy
W jakim sensie? Praca w proponowanym czasie pracy, tak żeby UM był czynny od 8 do 18 jeden lub przez wiele dni jest bez problemu i zgodnie z prawem pracy, do zorganizowania. Liczą się tylko chęci. Co tu ma być niezgodne z Art 128&3pkt1?
Guano.
Może niech urzędnicy nocują w urzędzie! Wtedy będą dostępni 24 godz./dobę. Wyjdźmy na ulice, protestujmy! Zróbmy coś z tym w końcu!
Tak właśnie powinno być. Powołać wice burmistrza od godzin pracy? Trzeciego. Pensja 15000 brutto.
Proponuje zamiast — tego trzeciego Burmistrza –zatrudnić tego D E B I L A !! który pisze takie informację — chyba musiał nie dawno opuścić zakład psychiatryczny !!–albo spowodować aby wrócił tam ponownie !!!
Bardzo niegrzeczne i nieładne zdania w języku polskim. Widzimy, że nadmiar obowiązków spowodował zatrudnienie prócz Burmistrza dwóch jego zastępców. Tych spraw musiało być dużo, bo tym zatrudnieniem złamano statut Musi to być blacha sprawa, bo nie zainteresowała się tym RM, powołana do oceny pracy głównego Burmistrza. Wciąż jednak pojawiają się nowe zadania, do których ci dwaj wiceburmistrzowie nie byli powołani. Właśnie dlatego powołanie trzeciego wiceburmistrza jest zasadne. Rozpocznie on urzędowanie od tego jednego obowiązku, zorganizowania pracy urzędu miasta, ponieważ ilość pracowników rośnie i rośnie i dwóch wiceburmistrzów już po prostu fizycznie temu nie podoła. Kiedy jego umowa osiągnie już trzy lub cztery obowiązki, to wtedy powołamy kolejnego.
Może i nie grzeczne — ale w naszym polskim języku w obecnych czasach często używane!! kiedy chce sie ocenić pisanie bez ładu i składu — pisanie które nie pokrywa się z rzeczywistością , !!
Jak się nie pokrywa? Potrzeba dwóch wiceburmistrzów i 140 osób w UM plus jeszcze Burmistrz? To co za różnice zrobi jeszcze trzeci?
Co oznacza „program pilotażowy”???? Czy UM sam wprowadził taki program, czy UM został do niego zmuszony? Biorąc pod uwagę jego zaangażowanie, obstawiam wersję-zmuszony. Rodzina na naszym, nie zakłada takich poświęceń.