Budowlanka podsumowuje realizację kolejnego projektu Erasmus +
— 03/09/2024
Dobiega końca realizacja kolejnej umowy w ramach programu Erasmus +, w sektorze: Kształcenie i szkolenia zawodowe. Wśród działań związanych z realizacją projektu znalazły się wyjazdy młodzieży na praktyki oraz nauczycieli na szkolenia.
Na początku czerwca 2024 roku uczniowie Zespołu Szkół Nr 1 w Mławie uczestniczyli w praktykach zawodowych w Grecji. Dzięki pozyskanym środkom 24. uczniów oraz 3. opiekunów spędziło dwa tygodnie w malowniczej miejscowości położonej na Riwierze Olimpijskiej. Elektrycy, informatycy i programiści mieli okazję nabyć cenne umiejętności zawodowe, poznać europejski rynek pracy oraz doskonalić umiejętności językowe w praktyce.
Dla uczestników projektu oraz towarzyszących im opiekunów w programie wyjazdu znalazło się także kilka atrakcji turystycznych m. in. rejs statkiem na wyspę Skiatos oraz zwiedzanie Meteorów, czyli klasztorów „zawieszonych w chmurach”.
Na przełomie czerwca i lipca 2024 roku również dwoje nauczycieli przedmiotów zawodowych kształciło swoje umiejętności podczas szkoleń odbywających się w środowisku międzynarodowym. Tematyka szkolenia z zakresu budownictwa to: „Design and finishing techniques in Greek construction” oraz z zakresu reklamy „Creativity Lab”.
„Projekt był ogromnym wyzwaniem a zarazem wielką przygodą dla uczniów oraz nauczycieli naszej szkoły. Kolejne takie przygody i wyzwania przed nami. Już dziś planujemy następny wyjazd zagraniczny” – podsumowuje szkoła.
źródło i fot. ZS nr 1
Chcąc jak najlepiej zabezpieczyć i chronić Twoje dane osobowe zgodnie z przepisami RODO, potrzebna nam jest Twoja zgoda na ewentualne ich przetwarzanie. Informujemy jednocześnie, że publikacja komentarza w portalu "Codziennik Mławski" skutkuje wyrażeniem przez Ciebie takiej zgody. Nigdzie nie przekazujemy Twoich danych (IP) i chronimy je jak najlepiej potrafimy, wykorzystując do tego wszelkie możliwe formy. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oraz z Regulaminem Komentowania na portalu Codziennik Mławski
[TUTAJ]