Nie będzie „dzikiego” przejścia przez tory. Powstaje wiadukt
— 23/09/2022
Korzystający dzisiaj z „dzikiego” przejścia przez tory na ciechanowskim Krubinku już niedługo będą mieli do dyspozycji inne rozwiązanie. Powstaje bowiem wiadukt pieszo-rowerowy nad torami połączy ul. M.Skłodowskiej-Curie z ul. Ceramiczną. Inwestycja o wartości 5,7 mln zł., jest realizowana we współpracy miasta i PKP oraz z udziałem środków z UE. Pozwoli zlikwidować „dzikie” przejście przez tory, które powstało na „Krubinku” w wyniku likwidacji przejazdu podczas modernizacji linii kolejowej przez koleje państwowe.
Reklama
Inwestycja jest realizowana na podstawie wcześniej przygotowanej przez ciechanowski ratusz dokumentacji projektowej, którą odpowiednio dostosowano do wytycznych PLK związanych z planami zwiększenia prędkości pociągów do 200 km/h.
Przeprawa przez tory będzie miała prawie 30 metrów. Dostęp osobom z ograniczonymi możliwościami poruszania się ułatwią windy. Rowerzystom – prowadnice dla jednośladów. Prace potrwają około roku.
Nowy wiadukt zapewni mieszkańcom lepszą komunikację. Budowla połączy nad torami ul. Skłodowskiej-Curie z ul. Ceramiczną. Tam wcześniej, podczas modernizacji linii kolejowej przez koleje państwowe, zlikwidowano przejazd. W wyniku tego między drogami na „Krubinku” powstało „dzikie”, niebezpieczne przejście. Wartość całej inwestycji to blisko 5,7 mln zł. Jej wykonanie umożliwią środki Gminy Miejskiej Ciechanów, PKP oraz wsparcie funduszy unijnych.
źródło: UM Ciechanów
Chcąc jak najlepiej zabezpieczyć i chronić Twoje dane osobowe zgodnie z przepisami RODO, potrzebna nam jest Twoja zgoda na ewentualne ich przetwarzanie. Informujemy jednocześnie, że publikacja komentarza w portalu "Codziennik Mławski" skutkuje wyrażeniem przez Ciebie takiej zgody. Nigdzie nie przekazujemy Twoich danych (IP) i chronimy je jak najlepiej potrafimy, wykorzystując do tego wszelkie możliwe formy. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oraz z Regulaminem Komentowania na portalu Codziennik Mławski
[TUTAJ]
Kuźwa! Myślałam że to w Mławie. Ale ze mnie frajerka. Hahaha
Takie coś przydałoby się na końcu ulicy kościuszki gdzie kiedyś był przejazd kolejowy
w miejscu o którym piszesz powinien być — tunel pod torami, no tak ale jak zrobić tunel kiedy w pierwszej kolejności trzeba realizować propozycje DEVELOPERÓW–vide ul wójtostwo i dojazd do bloków, wycięto drzewa i na odcinku przykryto seracz — można — można no tak ale to w ramach dobrej współpracy Burmistrza z DEVELOPERAMI !!!! A my ciągle narzekamy a MŁAWA tak pięknie się rozwija– tak to prawda tylko nie róbmy tego kosztem mieszkańców !!!!
Co łączy tunel i Toyote?
Litera T
Sponsorem dzisiejszego programu jest litera T
Patronat honorowy Burniszcz
Ciekawe ile Toyota kosztowała. Na sesji tak zakręcił że przedstawił ofertę Hondy, ofertę Suzuki a za chwile powiedział że kupili Toyote bez przetargu
Ołwer and rower.
Burmistrz – oł je, fantastik men.
A w Mławie mamy Toyotę i kto jest lepszy?
Nastepny nierozgarnięty coś bredzi. Śpisz jeszcze?
Za to w ratuszu już wstali uważajcie bo znów sprawdza adresy IP i 80% będzie z ratusza raz już tak chyba było tak ?
W Ciechanowie budują wiadukt a w Mławie jest wiadukt dla pieszych a są tacy którym to nie wystarcza i chcą jeszcze budować tunel na Stacji Mława. Schody do góry są gorsze od schodów w dóŁ ?. Windy są w obu wariantach.
Co ty bredzsz
Człowieku jeśli nie umiesz używać mózgu, to lepiej nie zabieraj głosu.
Nie porównuj kładki dla pieszych na Krubinku z wiaduktem na Mława Miasto gdzie chodzi o dojście do peronów. To nie jest to samo. No cóż, ale bezmózgim nie ma co tłumaczyć, o co w tym wszystkim chodzi, bo tacy nigdy niczego nie zrozumieją.
A co oni w ratuszu rozumieją
Na stację dojedziesz a że stacji na perony obecnym wiaduktem ciężko już? Ogarnij się, jeden z drugim, kto komu będzie przejście podziemne budował obok kładki istniejącej.
Wiadukt w pierwszej kolejności winien być wybudowany na przedłużeniu ul KOŚCIUSZKI !!!!