Codziennik Mławski - lokalny portal informacyjny. Piszemy jak jest o wydarzeniach w Mławie i powiecie. Bądź na bieżąco z newsami z Mławy i okolic!

Mławski portal informacyjny codziennikmlawski.pl. Newsy Mława i okolice.
Życzymy wszystkiego najlepszego!
linia
Logo

Trwa rozbiórka dworca PKS w Przasnyszu. Co powstanie?


Trwają prace rozbiórkowe dworca PKS w Przasnyszu, który po likwidacji spółki Mobilis trafił w prywatne ręce.   Inwestor zapowiada, że planuje w tym miejscu otworzyć galerię o nazwie Park Handlowy Przasnysz. Będą się tu mieściły powierzchnie handlowe, gastronomia, poczekalnia, miejsca postojowe dla autobusów oraz toalety.


Według planów inwestora – spółki JP Development z Kolna, po rozbiórce starego dworca, w tym miejscu powstanie  nowy budynek handlowo – usługowy o powierzchni ok. 1000 m kw. wraz z dworcem PKS. Prócz dworca będą także lokale usługowo – handlowe. Przyszłymi najemcami będą najemcy z branży drogeryjnej, RTV oraz odzieżowej. Zakończenie inwestycji planowane jest w IV kwartale 2021 r., a przasnyski obiekt ma być podobny do dworca, który kilka lat temu został wybudowany w Ciechanowie.

red.

Udostępnij:
Chcąc jak najlepiej zabezpieczyć i chronić Twoje dane osobowe zgodnie z przepisami RODO, potrzebna nam jest Twoja zgoda na ewentualne ich przetwarzanie. Informujemy jednocześnie, że publikacja komentarza w portalu "Codziennik Mławski" skutkuje wyrażeniem przez Ciebie takiej zgody. Nigdzie nie przekazujemy Twoich danych (IP) i chronimy je jak najlepiej potrafimy, wykorzystując do tego wszelkie możliwe formy. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oraz z Regulaminem Komentowania na portalu Codziennik Mławski [TUTAJ]
5 1 vote
Oceń artykuł
guest
8 komentarzy
najnowsze
najstarsze najwyżej oceniane
Inline Feedbacks
View all comments
Hemi
Hemi
7 miesięcy temu

Takie są ponure efekty prywatyzacji mazowieckich PKS-ów przez poprzednią ekipę PO-PSL. Pieniądze rozeszły się na boki, dworce idą pod młotek jeden po drugim a pasażerów nie ma kto wozić.

Jak ich posłuchać, to gębie oczywiście frazesy o „wartościach i standardach europejskich”. Otóż wykluczenie komunikacyjne i likwidacja transportu zbiorowego to są, dowcipnisie z poprzedniej ekipy, lata świetlne od standardów europejskich.

I po co chcecie do władzy wracać, żeby znowu wyprzedawać za bezcen majątek narodowy zagranicy, likwidować polską własność, stawiać krzyżyk na, jak to pogardliwie określacie, Polsce B?

Anonimowo
Anonimowo
7 miesięcy temu
Reply to  Hemi

Hemi odżył. Lepiej powiedz jakie są obecne skutki rządów przez ekipę PIS. Powrót do epoki średniowiecza i świętej inkwizycji? Też będziecie nas na wiarę nawracać stosami i torturami?

anonim XC2
anonim XC2
5 miesięcy temu
Reply to  Anonimowo

Rzady PIS przywracaja to co zniszczylo PSL , ZSL, PO a epoka sredniowiecza to wspanialy czas rozwoju popatrzec tylko na zbudowane katedry i inne obiekty.Nieuwazales na lekcjach histori.

mławianka
mławianka
7 miesięcy temu
Reply to  Hemi

Hemi, powiedz co ty bierzesz człowieku. Zmień lekarza i to szybko. Jeździłam autobusami PKS od wczesnych lat 70-tych i wiem, że w ostatnich latach istnienia PKS ta spółka nie miała już racji bytu, bo ludzie na podwórkach mieli po 2, czy 3 samochody. PKS-sem się jechało jak taksówką. Wsiadało się do autobusu i był jeden albo dwóch pasażerów. Jak jedna osoba miała jechać do ze wsi do miasta, to może się i tej osobie opłaciło jechać autobusem, ale już jak jak 2 osoby jechały, to taniej było jechać autem osobowym niż autobusem. Zarządzający w PKS nie potrafili się przestawić na obecne warunki i potrzeby.
„Majątek narodowy”? – jaki majątek narodowy? – majątek obajtków i innych waszych cwaniaków raczej. Prąd mamy tani, nieprawdaż? Podwyżki gonią podwyżki, a teraz jeszcze nam do prądu wliczą ceny nowych liczników, które będziemy musieli wymienić, a nie, tfu to zakłady energetyczne będą musiały wymieniać tyle tylko, że za nasze pieniądze.

Hemi
Hemi
7 miesięcy temu
Reply to  mławianka

Za podwyżki prądu podziękuj UE i jej obłąkańczej „polityce klimatycznej”. W której Polska dzięki PiS stara się uczestniczyć jak najmniej się da. Bo gdyby rządziła opozycja, to by brali z Brukseli wszystko jak leci.

Co do tych dwóch samochodów. Jedna rodzina może mieć i pięć, a np. taka emerytka na wsi nie ma żadnego. Wcześniej dojeżdżała do przychodni czy na zakupy PKS-em, dziś jest odcięta.

To się nazywa wykluczenie komunikacyjne.

Ale wiadomo, POKO to jest partyjka nastawiona na obronę interesów najbogatszych i rozmaitych układów, co na co dzień widać w Sejmie. Dla jej zwolenników to ma być normalne, że bogatsi mają być jeszcze bogatsi, a niezamożni i słabsi mają siedzieć cicho i liczyć na jakieś odpadki z pańskiego stołu.

mławianka
mławianka
7 miesięcy temu
Reply to  Hemi

To uważasz, że wszyscy Polacy mieliby się składać na to, żeby owa emerytka mogła dojechać gdzie dusza zapragnie jak królowa, bo jedna jedyna w autobusie, który żre paliwo jak smok? i to nieważne czy jest to duży autobus czy bus.
Emerytka z biletem za parę złotych w prywatnym autobusie z prywatnym szoferem, tak, tak, Hemi – z prywatnym szoferem. Z kim ty się na głowy pomieniałeś.
Jeśli chcesz wozić biedne emerytki do przychodni i na zakupy, to daj ogłoszenie i będą się do ciebie zgłaszać, i będziesz je woził. Nawet autem osobowym nie wyjdziesz na takich podróżach na swoje, a co dopiero mówiąc o autobusie.

Hemi
Hemi
7 miesięcy temu
Reply to  mławianka

Rozumiesz, że jest coś takiego jak przykład, tej emerytki w tym przypadku, żei on nie wyczerpuje bynajmniej katalogu osób korzystających z komunikacji gminnej i powiatowej, jaką zapewniał PKS?

Ale pogarda, z jaką reagujesz, dobrze oddaje stosunek POKO i jej zwolenników do osób słabszych, mniej zaradnych, skrzywdzonych przez los. Liczą się tylko bogaci, niech będą jeszcze bogatsi, a plebs niech siedzi cicho, autobusów lokalnych się zachciewa!

Tytułem konkluzji, gdy poprzednia ekipa PO-PSL prywatyzowała mazowieckie PKS-y na rzecz jakiejś firemki z kraju leżącego tysiące kilometrów od Mławy, u nas na prawicy pojawiały się głosy, że transakcja to może być ściema, że może tak naprawdę chodzić o przejęcie nieruchomości.

Jakie oburzenie było, że co to za teorie spiskowe, że prawicowe oszołomy straszą pracowników firmy i pasażerów, że są zobowiązania inwestora, miliony złotych, plany rozwoju i co tam jeszcze.

I co? Minęło parę lat, po PKS ani śladu, pasażer z Obrębca może dojechać do Mławy przez Ciechanów i zajmie mu to 3/4 dnia, a dworce jeden po drugim idą pod handel i deweloperkę.

I kto miał rację? Niech każdy sobie sam odpowie.

Anonimowo
Anonimowo
7 miesięcy temu

Super jeszcze więcej atrakcji

8
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x