Codziennik Mławski - lokalny portal informacyjny. Piszemy jak jest o wydarzeniach w Mławie i powiecie. Bądź na bieżąco z newsami z Mławy i okolic!

Mławski portal informacyjny codziennikmlawski.pl. Newsy Mława i okolice.
Życzymy wszystkiego najlepszego!
linia
Logo

Jest ładnie, mogłoby być jeszcze ładniej


Wypiękniał i tak obecnie wygląda teren wzdłuż ul. Szpitalnej, przy wjeździe na Osiedle Młodych. Wyremontowany chodnik i ciesząca oko niska zieleń wyglądają naprawdę ładnie. Mława nie ma zbyt wiele terenów zielonych, więc każda taka inicjatywa jest cenna.  Pod koniec 2019 r. zielone skwery powstały także u zbiegów ulic Długiej i Płockiej oraz Ciechanowskiej i dr. Anny Dobrskiej.

elektryk Mława
Reklama


Szkoda, że miasto przy okazji tej modernizacji chodnika nie wyremontowało na styku też chociaż fragmentu ulicy wjazdowej na osiedle, która jest w tragicznym stanie. Na pewno wtedy ten kawałek osiedla naprawdę zyskałby na wyglądzie – pisze jeden z czytelników ilustrując dzisiejszy stan zdjęciem.

red.

Udostępnij:
Chcąc jak najlepiej zabezpieczyć i chronić Twoje dane osobowe zgodnie z przepisami RODO, potrzebna nam jest Twoja zgoda na ewentualne ich przetwarzanie. Informujemy jednocześnie, że publikacja komentarza w portalu "Codziennik Mławski" skutkuje wyrażeniem przez Ciebie takiej zgody. Nigdzie nie przekazujemy Twoich danych (IP) i chronimy je jak najlepiej potrafimy, wykorzystując do tego wszelkie możliwe formy. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oraz z Regulaminem Komentowania na portalu Codziennik Mławski [TUTAJ]
0 0 vote
Oceń artykuł
guest
33 komentarzy
najnowsze
najstarsze najwyżej oceniane
Inline Feedbacks
View all comments
Anonimowo
Anonimowo
4 miesięcy temu

Xawery nie tłumacz się, bo tylko winny się tłumaczy.
Nie interesuje mnie twój rodowód, tylko twój sposób wypowiadania się, który jest ch.amski i pełen obraźliwych wyzwisk.

Nie popieram PIS i nigdy nie byłam zwolenniczką Hemiego oraz jego poglądów, ale na forum publicznym wypada zachować umiar i pewną kulturę słowa. Myślę, że powinno cię na to stać. Ch,amstwa nikt nie lubi.
Po prostu jak masz zacząć pisać swoje komentarze może załóż koszulę i krawat… Podobno ludzie w krawatach zachowują się bardziej kulturalnie 🙂 Nie pisz nic w emocjach, a dopiero jak emocje zejdą z ciebie albo zacznij brać coś na uspokojenie, bo jak się tak bardzo podniecasz, to może dojść do jakiegoś nieszczęścia np. zawału… Wyluzuj chłopie, po prostu wyluzuj.

Zagłosujemy w tych wyborach przeciwko PIS i to wszystko. Co inni zrobią to ich sprawa. Jeśli (odpukać) znów wygra Maliniak, to trudno. My jakoś dożyjemy, niech się młodzi martwią tym co zgotuje im PIS, bo że nie będzie lepiej tylko gorzej, to każdy Polak powinien już dziś zdawać sobie z tego sprawę. Jak ktoś sobie z tego nie zdaje sprawy, to niech się lepiej przyjrzy reżimowi Kima…

Xawery
Xawery
4 miesięcy temu
Reply to  Anonimowo

No tak, nareszcie się dowiedziałem że pisze w korespondencji z KOBIETĄ, ale PRZEPRASZAM PANIĄ , za to że Pani poczuła się tak bardzo urażona, to naprawdę nie było moim zamiarem, proszę Pani, proszę zajrzeć od czasu do czasu na inne portale oczywiście nie mławskie, bo na mławskich jedynie się prezentuje ten GBUR HEMI, wyznawca tej pisowskiej bandy, opisujący w swych postach jak to za PIS jest BARDZO DOBRZE, bo ta postać zasługuje na to aby być tak traktowana, to moje zdanie, które mam prawo, na portalu wyrazić, i nikt nie jest w stanie mi w tym przeszkodzić, ale niestety robi to wydawca portalu codziennik, który tak pięknie się reklamuje ŻE PISZEMY JAK JEST, A JEŚLI TAK, to ADMIN gdzie się podziały w całóści me posty z dnia wczorajszego opisujące polemikę z Panią O NICKU ANONIMOWO I Z TYM GBUREM I PISOWSKIM PAJACEM HEMIM ???? Szanowna Pani i taka jest prawda, już nie jednokrotnie me posty zostały wyrzucane, bo komuś się nie podobają ????—i jak w takim przypadku mówić że portal piszę jak jest , kiedy to się mija z tym hasłem. Szanowna Pani w krawatach już się nachodziłem, mogę zrozumieć tę Pani słowa kierowane do mnie, ale proszę, nie wysyłać mnie do lekarzy, / bo jestem odpukać zdrowy/, albo pisząc o emocjach moich, wieścić zawał—TO BARDZO NIE ŁADNIE ŻE PANI POSUWA SIĘ DO TAKICH OKREŚLEŃ, KOBIECIE TO NIE PRZYSTOII, a jeśli czuje się Pani urażona i obrażona tak jak Pani pisze moim chamstwem, TO BARDZO PRZEPRASZAM !! A WIĘC POZOSTAŁO NAM TYLKO GŁOSOWAĆ PRZECIW PIS. !!!!!

Hemi
Hemi
4 miesięcy temu

Nie mówiłem?

„Mętne, pokrętne, napastliwe wywody okraszone pokaźną dawką inwektyw i bluzgów”.

Myślałem, ze jakieś nowe otwarcie będziesz próbował zrobić, Dziduś, jak ten wasz euro-kandydat, a tu cały czas ta sama stara śpiewka.

Xawery, dziadek z bliska, i jeszcze cos tam !!!
Xawery, dziadek z bliska, i jeszcze cos tam !!!
4 miesięcy temu

C.d.n==/’ to do was Panowie Hemi, i Anonimowo== to byl czas dawnej Komuny, i dla tego dla was.jestem, czlowiekiem gorszego sortu, i musxe sie z tym pogodzić, ze przechodzilem oczywiście tamte czasy z sukcesami, ktorych Wy moi adwersarze nawzajem sie wspierający, gwarantuje NIGDY NIE OSIAGNIECIE. Anonimowo krytykujesz mnie, a sam co piszesz, powinienes jednak wrocic do tej obory bo do obslugi świń sie nadajesz jak nikt, powinienes , takze ważyć słowa zanim cos okims napiszesz, bo wychodzi na to ze zgodnie z przyslowiem UCZYL MARCIN MARCINA === A SAM GLUPI JAK SWINIA. Hemi– tak jak napisalem dobre nicki moje wymieniłeś== tak jak napisalem wiem od kogo te informacje pochodza, ale z tym sobie poradzę, moze jeszcze jakis nick wy myślę, Twoje oceny mnie nie interesuja, bo takiego wyznawce PISu jakim ty jestes trudno szukac na mlawskich portalach, wynos dalej pod niebiosa, osiagniecia swych nauczycieli, takich jak TERLECKI ,.BIELAN, ZIOBRO, BRUDZINSKI, ktory w mlodych latach okradal swych szkolnych, kolegow z kasy, i co lepszych adidasow, any kiedy zostal poslem i slugusem Kaczynskiego, krzyczeć o innych na miesiecznicach KOMUNIŚCI I ZLODZIEJE, nie chce czerpac wzorców i byc obronca, byluch narkomanow, czy tych ktorzy w młodości wachali klej budapren, to sa twoi IDOLE HEMI , na portalu nie tylko JA ale wiele osob krytykuje te TWOJE wypociny. O tej jedynie slusznej parti, PIS, a jest to partia, ktora pod wodza Kaczynskiego, moze doprowadxic POLSKĘ, do zguby.

Szymon wyrostek
Szymon wyrostek
4 miesięcy temu

Zarząd Osiedla Nr 15 Młodych wnioskował kilka razy o remont o ulic na Osiedlu Młodych. Ostatni wniosek jest dnia 20.05.2020.

Lolo
Lolo
4 miesięcy temu

Lepiej by zrobili skate park dla młodzieży bo ten w parku to wstyd w stosunku do innych miast. Sorki zapomniałem że o młodych nikt nie myśli w tym mieście…

Lolo
Lolo
4 miesięcy temu
Reply to  Lolo

Był jeszcze temat z wybiegami dla psów i też nic nie słychać

lol lol lol
lol lol lol
4 miesięcy temu

Mogłoby być ładniej… ale… ale.., miasto musiało dopłacić do śmieci chyba 3 miliony, a jak powiedział ostatnio burmistrz w jednym z wywiadów, nie pamiętam którym, bo po zadymie ze sposobem naliczania było ich kilka, te 3 miliony to bardzo dużo pieniędzy, można było je wydać np. na remont ulic…

olo olo olo
olo olo olo
4 miesięcy temu
Reply to  lol lol lol

Albo na rekonstrukcję bitwy pod Mławą.

Olka
Olka
4 miesięcy temu
Reply to  lol lol lol

Co ma do tego dodatkowy wydatek miasta na śmieci. Miasto chyba zaoszczędziło w tym roku i w latach ubiegłych na odśnieżaniu i na piasku, bo był brak śniegu i mrozu. Mogłoby jeszcze zaoszczędzić na corocznym cięciu drzew na drapaka, bo to nie dość ze jest brzydkie, to jeszcze bardzo bardzo szkodliwe tak dla mieszkańców jak i dla pszczół (lipy to najbardziej miododajne drzewa), i dla samych drzew

lol lol lol
lol lol lol
4 miesięcy temu
Reply to  Olka

Olka, masz rację. Ja się tak trochę droczę. W komentarzu nawiązałem do wywiadu z burmistrzem, bo został mi w pamięci zacny fragment o przeznaczeniu 3 mln. Sprawdziłem to była wypowiedź w TV Mazury. „Mławy nie stać na to, by dokładać kwoty do systemu gospodarki odpadami. Radni miasta Mława w tamtym roku świadomie podjęli decyzję o tym ze stawka za odbiór i gospodarkę odpadami nie będzie wynosiła prawie 25 zł, tylko 19 zł i w związku z tym zaistniała konieczność dołożenia z budżetu miasta, czyli z naszych podatków, moi drodzy, 3 mln zł., o czym już teraz nikt nie pamięta…” … „Szkoda tych 3 milionów przeznaczonych na dotowanie systemu i umowy dotychczas obowiązującej. Za 3 miliony zł, podaję taki przykład, byśmy wybudowali w ciągu roku, wyremontowali ul. Ciechanowską i cale te uliczki osiedlowe do ul. Wysokiej. Wszystkie za 3 miliony byśmy zrobili.” Kierując się zatem tokiem rozumowania naszego burmistrza, za te 3 miliony równie dobrze miasto mogłoby wyremontować fragment ulicy wjazdowej na osiedle, o którym jest mowa w artykule, no i byłoby jeszcze ładniej. Jeśli chodzi o drzewa, mnie co roku przerażają te drapaki i dziwię się, że mimo wielu krytycznych głosów mławian, do tej pory nic w tej sprawie się nie zmieniło.

kowalski
kowalski
4 miesięcy temu

Za chwilę będzie tak jak w mławskim parku-po zastosowaniu oprysku na chwasty pozdychały kwiatki a chwasty mają się dobrze. Zupełnie tak jak a Ratuszu i na głosowaniach rady miasta. Szykuje się przetarg na nasadzenia kwiatów w parku. Swoi znowu zarobią. Słabo idzie sprzedaż na targowisku więc kupi burmistrz.

Koń
Koń
4 miesięcy temu

….że Panu redaktorowi w tym brzydkim mieście jeszcze chce się mieszkać

Incognito
Incognito
4 miesięcy temu
Reply to  Koń

Do Koń. A co w Mławie Ci się tak nie podoba?

Xawery
Xawery
4 miesięcy temu
Reply to  Incognito

Incognito== a nie podoba mnie sie to ze Portal, codziennik, tak jsk w tym przypadku, podaje informacje, po dwóch miesiącach, kiedy ten stan mieszkancy juz dawno zastali, iepodoba mni sie takze to ze przy awariach elektrycznych tak jak mialo to.miejsce dziś Mlawski Zaklad Energetyczny, ma w internecie, nieaktualne numery telefonów. Olka ma racje, nie dlugo Mlawa, przy takim tempie, i incjatywie developerow, nasze miasto bedzie betonowo pustynię.

Olka
Olka
4 miesięcy temu
Reply to  Koń

Kóniowi to wszystko pasuje.
W mieście naprawdę jest za mało zieleni. Wszędzie , na każdym skrawku tylko bloki i bloki.
Ta ulica na drugim zdjęciu rzeczywiście rzuca się w oczy i psuje cały widok. Łata na łacie i dziura w łacie. Paskudnie to wygląda. Mławskie estetyka… to tak samo jak z tą kamienicą na Żwirki (makabryłą 2011), u dołu extra, ale wygląd całości odrzuca na kilometr.

kot
kot
4 miesięcy temu
Reply to  Olka

Będzie tak jak w parku-opryskają i zniszczą.

Esteta
Esteta
4 miesięcy temu
Reply to  kot

Trzeba „natrzaskać” sobie zdjęć Rynku w naszym kochanym mieście, bo w tym roku lipy pięknie wyglądają, a w przyszłym roku zapewne je ogolą jak w tym roku te przy ul. Płockiej i urok będzie taki sam jak na Płockiej. Płakać się chce patrząc na te biedne drzewa.

Esteta
Esteta
4 miesięcy temu
Reply to  Esteta

Och… minus… proszę, proszę, komuś się podobają te gołe pnie… no no no… nawet tacy są co nie lubią zieleni i wolą beton. Jestem w szoku. Pewnie jesteś ratusza i nie masz dobrego widoku, te korony drzew zasłaniają przechodzących ludzi i nie możesz sobie poplotkować na temat przechodniów – współczuję.

mimi
mimi
4 miesięcy temu
Reply to  Esteta

Niektóre drzewka naprawdę słabo odbiły po tym drastycznym przycięciu, aż przykro patrzeć. Ledwo listki wypuściły. Na wiosennych zdjęciach z Mławy, które krążyły po facebooku, często widać te biedne okaleczone drzewa, które wyglądem przypominają POTWORY, ale ludzie klikają serduszka i piszą, że taka Mława jest piękna. Cóż… podobają im się takie straszydła jak z halloween. Nawet nie wiem jak to skomentować.

inka
inka
4 miesięcy temu
Reply to  mimi

i tak jest co roku, naprawdę nie można ich przycinać mniej , teraz to nie drzewa tylko kikuty.

mławianka
mławianka
4 miesięcy temu
Reply to  inka

Tak w ogóle „Inka”, to to nie powinno się drzew ciąć w ten sposób.
Można je trochę kształtować ale w Mławie robi się to do samego pnia.
Widziałam na Płockiej (tuż przy Rynku) kilka dni temu drzewo dosłownie z paroma witkami (odrostami) i kilkoma liśćmi, dosłownie obraz nędzy i rozpaczy.
Ja rozumiem jak drzewa zaciemniają okna w domu, ale przy ratuszu nie ma domów mieszkalnych, na Płockiej też na ogół nie stoją przy samych blokach.
W Wiśniewie, jak się jedzie na Warszawę po prawej stronie, jeszcze ciekawiej to zrobili chyba z topolami, stoją takie gołe, wysokie, można nawet powiedzieć bardzo wysokie kołki.

milo
milo
4 miesięcy temu
Reply to  mławianka

raczej lipy(przy szkole?). i to jest aleja zabytkowa pod kontrolá konserwatora

mlawianka
mlawianka
4 miesięcy temu
Reply to  milo

Nie wiem jakie to drzewa, nie mieszkam tam, widziałam je z daleka. Takie wysokie kikuty to chyba nie lipy. Lipa nie rośnie taka wysoka i to chyba nie jest przy samej szkole. Strasznie to wygląda. Za takie niszczenie drzew winny być wysokie kary, takie same jak za nielegalną wycinkę.

Hemi
Hemi
4 miesięcy temu
Reply to  mławianka

Topola to jest drzewo bardzo łamliwe o kruchych gałęziach, które pod wpływem deszczu i wiatru mogą sprawiać realne zagrożenie.

Nie powinny być sadzone w pobliżu skupisk ludzi, a jeśli już tam są, to powinny być podcinane, i to dość agresywnie.

rottweiler
rottweiler
4 miesięcy temu
Reply to  Hemi

Tyle czasu topole rosły przy starym stadionie i późniejszej SP nr 7 i jakoś nikomu nic się nie stało, no ale nasz światły Hemi wie wszystko najlepiej, wszak od rana do wieczora ogląda tvpis info.
Tam nawet wiedzą, że 2+2 = 5, a średnica okręgu to nic innego jak obwód tegoż okręgu.

Hemi
Hemi
4 miesięcy temu
Reply to  rottweiler

miałeś 40-letnią lub starszą topolę na działce? Wiedziałbyś o czym mowa.

Topola ma tylko jeden plus – szum, reszta same minusy. Jako nasadzenia miejskie porażka.

Skoro już musi być złośliwość pod adresem TVP, to wolę rzecz jasna polską TVP niż polskojęzyczne stacje judzące i jątrzące w Polsce.

Xawery
Xawery
4 miesięcy temu
Reply to  Hemi

HEMI== kim ty jeszcze nue byłeś, chyba tylko swinuopasem, bo na to chwile, stsles sie fachowcem ogrodnikiem. Ale w zasadzie, jestem juz w tskim wieku, ze milcze, ale zadaje sobie pytanie, skad sue biorą DEBILE ==z pisu wylaza co chwile, i najlepiej ich olac , bez komentarza, bo przekonać takie cus, jak Hemi, i inni sie nie da. PROBOWALEM ICH PRZEKONUJE TULKO TEN ŻUL Z ZOLIBORZA, A INNYCH NUE TOLERUJA I SZACUNKIEM NIE DARZĄ,bo jego wyznawcy to fanatycy.

Hemi
Hemi
4 miesięcy temu
Reply to  Xawery

Kim byłem kim jestem – to pytanie powinien zadać sobie ktoś, kto używa tuzin nicków, – Dzidek, Dziadek, Dziadek z bliska, TO=JA, Xawery, o czymś zapomniałem jeszcze?

Nie do pomylenia, ten sam mętny, nieporadny styl okraszony pokaźną ilością inwektyw i bluzgów.

Czyżbyś tymi nickami mierzył w okolice „50 twarzy Greya”? Do okrągłej cyferki sezonu trochę tych nicków musisz jeszcze sobie powynajdywać, no i tematyka też ryzykowna:):):).

Anonimowo
Anonimowo
4 miesięcy temu
Reply to  Hemi

Tu ci dam Hemi plusa (+) bo tego bełkotu i tych bluzgów to chyba każdy z nas ma dość. Jak można takich słów używać na forum publicznym. Ponadto, jak się ręce trzęsą i nie można trafić w odpowiednią czcionkę czy też klawisz, to lepiej zaniechać pisania.
Pisząc na forum publicznym trzeba zachować trochę kultury, panie xawery, Xawery wel dziadek itd. Czy będąc ongiś radnym miejskim i kim tam jeszcze też tak bluzgałeś? Pisałeś, że jesteś rodowitym mławianinem, może i jesteś, ale zachowujesz się jakbyś miał do czynienia tylko z inwetarzem żywym z obory.

Xawery
Xawery
4 miesięcy temu
Reply to  Anonimowo

Anonimowo, i Hemi, ===troszeczkę cierpliwości, a spotkacie sie z odpowiedzią, mniej-więcej, taka samo jak pisze swe posty, jestem w podróży, hak wrócę, to zamieszczę dwa odpowiedź.

Anonimowo
Anonimowo
4 miesięcy temu
Reply to  Xawery

Lepiej nikomu nie odpowiadaj, jak masz znów bluzgami rzucać.
Nie jestem „Anonimowo” ale wybacz, tu będę, bo nie chce być przez nikogo obrzucana błotem, nawet w internecie. Wiem, że na stare lata trudno się zmienić, ale każdy może, no chyba że ktoś ma coś nie halo z psychiką…

Xawery
Xawery
4 miesięcy temu
Reply to  Anonimowo

Anonimowo,–już jestem, na chwilę zajrzałem, aby zobaczyć co wy tam malujecie nie mam co wybaczać przynajmniej Tobie, PISZESZ CO CHCESZ I RÓB CO CHCESZ=== TO TWOJA SPRAWA , ALE JEŚLI MOGĘ TO MAM PROŚBĘ NIE RÓB ZE MNIE WARIATA SKORO SAM NIM JESTEŚ!!!!! — a swą elokwencją dorównujesz HEMIEMU, ==== JA JEDNAK CI DAJE SAME MINUSY BO NA PLUS TO TRZEBA SOBIE ZASŁUŻYĆ. c.d.n

33
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x