Codziennik Mławski - lokalny portal informacyjny. Piszemy jak jest o wydarzeniach w Mławie i powiecie. Bądź na bieżąco z newsami z Mławy i okolic!

Mławski portal informacyjny codziennikmlawski.pl. Newsy Mława i okolice.
Życzymy wszystkiego najlepszego!
linia
Logo

Wydziały starostwa prowadzą bieżącą obsługę interesantów. Wydział komunikacji również


Starostwo Powiatowe w Mławie w Mławie w specjalnym komunikacie przypomina,  że wszystkie wydziały urzędu, również wydział komunikacji, prowadzą bieżącą obsługę interesantów. Nadal pozostaje ona utrzymana w formie ograniczonego kontaktu osobistego, dokumenty można składać do pojemników wrzutowych.

Poniżej pełna treść komunikatu starostwa:

W związku z artykułami pojawiającymi się w lokalnych portalach informacyjnych dotyczących pracy Starostwa Powiatowego w Mławie, szczególnie pracy Wydziału Komunikacji, ponownie informuję, iż mimo wyjątkowej sytuacji w kraju związanej z utrzymującym się stanem epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 wszystkie Wydziały Starostwa Powiatowego w Mławie prowadzą bieżącą obsługę klienta.

W trosce o bezpieczeństwo, a także zdrowie i życie mieszkańców naszego powiatu oraz pracowników urzędu, wprowadzono zmianę organizacji i sposobu załatwiania spraw w Wydziałach Starostwa Powiatowego w Mławie.

Wydział Komunikacji realizuje wszystkie sprawy z zakresu rejestracji pojazdów, praw jazdy i transportu. Uproszczone zostały do minimum procedury administracyjne, gdzie w przypadku braku wymaganych dokumentów, to pracownik starostwa kontaktuje się telefonicznie z klientem w celu uzupełnienia wymaganych dokumentów. Ponadto ułatwiono sposób odbioru dokumentów komunikacyjnych – zazwyczaj pracownik starostwa uzgadnia z klientem datę i godzinę wizyty w urzędzie, co pozwala uniknąć kolejek w strefie przeznaczonej dla interesantów.

Zachęcam do składania dokumentów, w specjalnie wystawionym pojemniku wrzutowym na dokumenty, który został umieszczony w budynku Wydziału Komunikacji.

Wyznaczeni pracownicy pełnią dyżury i udzielają informacji dotyczących sposobu załatwienia konkretnej sprawy.

Nadal, płatności za czynności dokonywane w Wydziale Komunikacji należy dokonywać na wskazane numery kont bankowych:

66 1020 1592 0000 2302 0262 7149 – główne konto Starostwa Powiatowego w Mławie, na które należy dokonywać wszelkich opłat rejestracyjnych, opłat za prawa jazdy, transport.

74 1020 1592 0000 2502 0262 7198 – konto Starostwa Powiatowego w Mławie na które należy uiszczać opłaty ewidencyjne i skarbowe.

Szczegółowe informacje dotyczące wniosków oraz wymaganych dokumentów, wysokości opłat  i numerów rachunków bankowych są podane na stronie internetowej www.bip.powiatmlawski.pl w zakładce „Jak załatwić sprawę/Procedury” – „Procedury dotyczące komunikacji”.

Przed złożeniem dokumentów, wskazany jest kontakt telefoniczny z pracownikami starostwa, w celu uzgodnienia wymaganych wniosków, niezbędnych załączników oraz opłat, pod niżej podanymi numerami telefonów:

Dyrektor Wydziału: 023 655 29 16; e-mail: [email protected].

Rejestracja pojazdu – 023 654 34 41; e-mai: [email protected]

Prawa Jazdy: 023 654 20 84; e-mail: prawa[email protected]

Transport – 23 653 15 56; e-mail: [email protected]

Jednocześnie nadmieniam, że w dniu 31 marca 2020 roku wprowadzono przepisy wydłużające z 30 dni na 180 dni terminy dotyczące obowiązku zgłoszenia kupna, sprzedaży oraz rejestracji pojazdu używanego sprowadzonego z terytorium Unii Europejskiej.

źródło: starostwo mławskie

Udostępnij:
Chcąc jak najlepiej zabezpieczyć i chronić Twoje dane osobowe zgodnie z przepisami RODO, potrzebna nam jest Twoja zgoda na ewentualne ich przetwarzanie. Informujemy jednocześnie, że publikacja komentarza w portalu "Codziennik Mławski" skutkuje wyrażeniem przez Ciebie takiej zgody. Nigdzie nie przekazujemy Twoich danych (IP) i chronimy je jak najlepiej potrafimy, wykorzystując do tego wszelkie możliwe formy. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oraz z Regulaminem Komentowania na portalu Codziennik Mławski [TUTAJ]
0 0 vote
Oceń artykuł
guest
2 komentarzy
najnowsze
najstarsze najwyżej oceniane
Inline Feedbacks
View all comments
zadowolony klient
zadowolony klient
5 miesięcy temu

Składałem podanie o wydanie dowodu stałego i wysyłkę pocztą. Jak dla mnie wygoda, dowód już jest a w kolejce nie czekałem. dodatkowo składałem wniosek o przerejestrowanie, tu akurat musiałem stawić się osobiście ale dokumenty były na drugi dzień. Jeśli chodzi o mnie to sprawy załatwiane są na plus

petent
petent
5 miesięcy temu

Jeśli chodzi o mnie to jestem pozytywnie zaskoczony obsługą przez Wydział Komunikacji i w moim przypadku skrzynka podawcza sprawdziła się świetnie. Poczekałem 5 min w kolejce rano, wrzuciłem dokumenty i czekałem na telefon. Następnego dnia około godziny 13:00 zadzwoniła do mnie Pani żebym stawił się po odbiór dokumentów. Podjechałem pare minut po 15:00 po pracy i miałem sprawę załatwioną. Nie mam za bardzo możliwości czekać kilku godzin w kolejce więc bylem bardzo zadowolony z obrotu sytuacji.

2
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x