Jest dofinansowanie na II etap budowy Alei Św. Wojciecha
— 17/04/2020
Miastu Mława przyznano w ramach Funduszu Dróg Samorządowych ponad 9 milionów zł dofinansowania na budowę drugiego etapu Alei Świętego Wojciecha. Odcinek ten połączy wybudowany dotychczas fragment alei – od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza – z ulicą Płocką.
W sierpniu 2019 r. Miasto Mława złożyło wniosek o dofinansowanie realizacji zadania pn.: „Poprawa spójności komunikacyjnej Miasta Mława poprzez budowę drugiego etapu Alei Św. Wojciecha wraz z budową skrzyżowania typu rondo” w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Wniosek przeszedł pozytywnie wszystkie etapy oceny i znalazł się na liście podstawowej zadań rekomendowanych do dofinansowania opublikowanej dzisiaj na stronie internetowej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie. Całkowita wartość zadania wynosi 14 347 202,80 zł, natomiast wartość przyznanego dofinansowania w wysokości 65% – 9 325 681,82 zł. Wkład miasta w ramach wydatków kwalifikowalnych wynosi 5 021 520,98 zł.
Długość tego odcinka Alei Świętego Wojciecha wyniesie ok. 700 m. Jezdnia będzie miała szerokość 7 m, po obu jej stronach zostaną wybudowane dwumetrowe chodniki, a po jednej – ścieżka rowerowa o szerokości co najmniej 2 m. Wykonane zostaną odwodnienie drogi, sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna, oświetlenie uliczne i zjazdy na przyległe nieruchomości.
Wcześniej budowa pierwszego odcinka, oddanego już do użytku 1160 metrowego odcinka od ulicy Kościuszki do Sienkiewicza kosztowała 6 047 849,23 zł., a miasto otrzymało dofinansowanie w wysokości blisko 50 proc. kosztów tego przedsięwzięcia – 2 950 170,36 zł.
Drugi etap, jest kolejnym z trzech planowanych etapów budowy tego szlaku komunikacyjnego, którego celem jest m.in. odciążenie centrum miasta z ruchu ciężkich pojazdów, a co za tym idzie usprawnienie poruszania się po najważniejszych arteriach miasta. Ostatni etap ma przebiegać od skrzyżowania z ul. Płocką do drogi krajowej nr 7. Planowany przebieg całej Alei Świętego Wojciecha można zobaczyć w zamieszczonym poniżej materiale filmowym.
Chcąc jak najlepiej zabezpieczyć i chronić Twoje dane osobowe zgodnie z przepisami RODO, potrzebna nam jest Twoja zgoda na ewentualne ich przetwarzanie. Informujemy jednocześnie, że publikacja komentarza w portalu "Codziennik Mławski" skutkuje wyrażeniem przez Ciebie takiej zgody. Nigdzie nie przekazujemy Twoich danych (IP) i chronimy je jak najlepiej potrafimy, wykorzystując do tego wszelkie możliwe formy. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oraz z Regulaminem Komentowania na portalu Codziennik Mławski [TUTAJ]
Tak..śmieszyło mnie jak pisali że te nowe osiedle bedzie w spokojnej okolicy..bedzie tam cicho jeszcze tylko pare lat.
Troll Minusiarz
5 lata temu
Wszyscy macie u mnie minusy.
Czytelniczka
5 lata temu
Dobrze, że będzie kontynuowana ścieżka rowerowa. Sieć ścieżek powinna systematycznie się zwiększać.
kos
5 lata temu
Do every i Ddd. Spokojnie ludzie z tym odwrotnym położeniem ścieżki względem chodnika. To , że na ogół tak jest to nie znaczy, że nie może być odwrotnie. Otóż, może być i nie ma w tym temacie zakazów bądź nakazów. Usytuowanie ścieżki rowerowej za chodnikiem, patrząc od strony drogi jest absolutnie dopuszczalnym i stosowanym w Polsce rozwiązaniem w celu uniknięcia konieczności częstego przeplatania potoków pieszych i rowerowych. Tak więc….zostawcie temat bo gdyby w tym wypadku były jakieś naruszenia to nikt by Alei nie dopuścił do użytku.
A swoją drogą, to ja się cieszę, że udało się pozyskać kasę. I każdy kto chce by miasto było coraz bardziej przyjazne dla mieszkańców powinien się cieszyć.
Masz rację. Nie zaprzeczam.
Tyle, ze dla pieszych jest to bezpieczniejsze.
Piesi często wychodzą na spacer z dzieckiem albo z psem. Dla pieszego jest w związku z tym bezpieczniej gdy dzieli go większy odstęp od ulicy i nie mów mi, że trzeba dziecko pilnować. Sama miałam taki przypadek, że trzymałam dziecko za rękę i po dłu8ższym spacerze jest coś takiego, że mimo woli poluzowujesz rączkę dziecka jeśli ono idzie cały czas spokojnie. Właśnie coś takiego miałam i dziecko w ułamku sekundy wyrwało mi się z ręki i omal nie znalazło się pod kołami nadjeżdżającego auta, a ja wrosłam w ziemię…
Dlatego zwracam uwagę na takie szczegóły, tym bardziej, że jest aleja również spacerowa dla mławian, a nie zwykła ulica, przy której chodnik jest bo jest.
Ok, też masz rację. Każde z tych rozwiązań ma swoje uzasadnienie. Przykładem niech będzie przystanek dla autobusów miejskich. W przypadku ścieżki przy drodze ludzie wysiadają wprost pod koła roweru. Można oczywiście zamienić ścieżkę z chodnikiem w tym miejscu ale…. Wracamy do punktu wyjścia bo znowu jest to przeplatanie potoków pieszych z rowerowymi.
I tak można w kółko. W naszym wypadku pomysł jest taki i tyle. Myślę, że każde rozwiązanie będzie tu miało argument na tak i nie. Myślę, że krytykowanie tego rozwiązania jest lekkim nadużyciem.
No to poleciałeś „kos” – „nadużycie”…
Dla mnie ważniejsze jest życie… niż to „nadużycie”.
Uważam, że dla każdego winno być najważniejsze życie.
Cóż, czyż to takie trudne dla rowerzysty skręcić raz na jakiś czas kierownicę?
a dla pieszego z kolei rozejrzeć się przed przejściem przez ścieżkę rowerową na przystanek autobusowy (na tych ścieżkach też maluje się na ogół pasy)?
Nie sądzę, żeby to sprawiało komuś trudność.
Za tak się wtrącę. A nie pomyślałeś, że ludzie też wysiadają z autobusów ? Wtedy łatwo wejść pod rower. Gorzej jest na Napoleońskiej gdzie mimo, że najpierw jest ścieżka a potem chodnik i samochód ciężarowy może z łatwością zawinąć rowerzystę bo niemal ocierają się o rowerzystów. A na Alei jest jeszcze dodatkowo metrowy pas zieleni między drogą a chodnikiem.
czy przypadkiem nie ma analogii w ogólnych zasadach ruchu drogowego? jeżeli przystanek komunikacji np. tramwajowy znajduje się na chodniku, a tramwaj zatrzymuje się w osi jezdni (przeważnie tak przebiegają tory tramwajowe-przykład Wrocław), to kierujący pojazdami które poruszają się po jezdni mają BEZWZGLĘDNY OBOWIĄZEK ZATRZYMANIA W CELU UMOŻLIWIENIA PRZEJŚCIA PASAŻERÓW DO I Z TRAMWAJU. czy podobnie rowerzyści nie mają obowiązku zatrzymać się i umożliwić przejście pieszym do autobusu czy taksówki. myślę, że oznakowanie przejścia dla pieszych przez ścieżkę rowerową i oznakowanie przystanku załatwiłoby sprawę od strony prawnej. reszta to kwestia respektowania przepisów i szeroko pojętej kultury na drodze
Jan
5 lata temu
Nie ma nad czym się rozwodzić zwłaszcza, że okoliczne miasta już dawno jeżdżą po swoich obwodnicach natomiast daleki będę od krytyki gdyż ta inwestycja jest potrzebna naszemu miastu, brać się do roboty i tyle w temacie…
A...
5 lata temu
Every, Ty jesteś gł…szy niż myślałem. Nie rozumiesz nic z tego co tu jest pisane. Wciskasz komusz słowa, któych nie pisał. A jak się zapatrujszesz na to dokończenie Alei Św.Wojciecha. Może jakaś opinia? Dobrze, źle? Bo niedawno pewnie byłeś jednym z tych. którzy pisali, że 1 etap to droga donikąd, że nie ma sensu że wyrzucone pieniądze, itp. A teraz powstaje taka swoista wewnętrzna pętla miasta, któa odciąży ruch w centrum. A jeśli w kolejnych etapie wyremontują Graniczną ( a wierzę, że tak będzie) to będzie naprawdę ciekawy projekt, prawda? Czy nie?
Widzę, że nie masz już argumentów: Mława, Ciechanów i wracasz do tematu.
Tak Aleja św. dewelopera jest ok, tylko jak pisze Ddd chodnik nie powinien być przy samej ulicy.
Powinno być: ulica, ścieżka rowerowa, – chodnik. Powodów jest bardzo wiele i to bardzo zasadnych.
Ponowie pytanie Ddd, może ty mi odpowiesz:
Kto projektował tę Aleję? – faktycznie wszędzie jest odwrotnie…
Dasz do tego jakieś wyjaśnienie?
Tak w ogóle, to… jestem kobietą 😀 , a plusy, minusy – wisi mi to.
Lubisz innych poniżać, mimo że argumentów ci brak, a może właśnie dlatego, ze brak ci argumentów.
Ddd
5 lata temu
Tylko się pytam:
Kto projektował tę Aleję?
Kto wymyślił, żeby chodnik był bliżej ulicy, a nie ścieżka rowerowa?
Logicznie patrząc to winno być odwrotnie i na ogół wszędzie jest odwrotnie.
Tyle, że tu mamy Mławę, a w Mławie… przy Al. Marszałkowskiej postawiono ławki przy ścieżce rowerowej, a nie przy chodniku (dla niezorientowanych: po jednej stronie ulicy jest chodni tylko, po drugiej stronie ulicy jest tylko ścieżka rowerowa).
Super
5 lata temu
Jak to było? Droga do nikąd?
Zibi co dużo trybi
5 lata temu
No proszę…. I ten ”zły” burmistrz znowu dostał dofinansowanie, hmmmm. Jak tu teraz by go skrytykować?????
A w Ciechanowie przedsiębiorcy zwrócili się do Prezydenta Miasta o pomoc finansową z powodu strat związanych z koronawirusem. A on im na to, żeby na wiele nie liczyli bo miasto i tak ma teraz mniejszy dochód. Wyliczył nawet, że ze sprzedaży biletów miejskich jest kilkaset tysięcy straty. Hmmmm ”dobry” prezydent. Jak tu teraz dopiąć budżet?
Piszę o tym bo przy wielu tematach portal ten nawiązuje do naszych sąsiadów za miedzy podając za przykład. Podobne problemy w Przasnyszu gdzie planują wyłączać co drugą lampę uliczną…..
Ciekawe co by było gdyby nasz burmistrz tak postąpił (w dobie koronawirusa)? Ufffff , nawet nie chcę myślec. Pewnie taczki by już stały przygotowane przez kilku forumowiczów z tego portalu.
No, ale myślę, że coś znajdą…….Nie mogą nas zawieść.
Panie burmistrzu, wczoraj uśmiechnął się Pan brzydziej od Prezydenta Ciechanowa. Źle Pan pozował do zdjęcia a ręka była w nieodpowiednim miejscu…. Nie nosi Pan okularów a one dodają ”inteligencji”. Co by tu jeszcze…….?
Co to znaczy „zły” i co to znaczy „znowu dostał dofinansowanie”? Jeśli chcesz uprawiać propagandę to liczby są takie: „dobry” i w okularkach prezydent ciechanowa pozyskał w perspektywie 2014-2020 środków unijnych tylko na projekty inwestycyjne ponad 72 mln zł. „zły” burmistrz mławy w tym samym czasie 26,6 mln zł. a wyłączenia oświetlenia ulicznego np. od 24 do 4, gdy jest zakaz przemieszczania się to wcale nie jest zły pomysł. lepiej oszczędzać niż podnosić podatki
I właśnie to finansowanie z Unii powoli im się kończy. Tak więc nie wychwalaj, nie wychwalaj. Poczekaj jeszcze rok. Szkoda, że nie wspomniałeś o długu Ciechanowa…..Pisz o wszystkim albo wcale , drogi kolego.
A….
No cóż, widać jak cię mocno boli, to że Ciechanów jest jaki jest i ma dobrego prezydenta, który dba o rozwój miasta mimo, że nie ma na swoim terenie tak wielkiego molocha jakim jest LG. Mimo to daje radę i miasto tętni życiem (oczywiście nie teraz, bo teraz to wszystkie miasta opustoszałe).
Pisząc o długo powinieneś zapoznać się z jego historią i dopiero pisać.
Dług Ciechanowa to jakby nie było ciągle się zmniejsza. Długu narobili poprzedni prezydenci, jeśli tak pijesz do tego długu.
Nie boli mnie Ciechanów, nie bredź. Nawet nie chciałbym tam mieszkać. Nie wciskaj mi czegoś czego nie piszę. A z ich długiem…No cóż, zmniejszał się bardzo powoli ale teraz znowu wzrośnie. A Przasnysz jakie ma problemy z budżetem, to już inna historia. Wspomniałem o Ciechanowie bo wy tu często dajecie ich przykład, ot cała tajemnica. Dal mnie to miasto akurat nie jest wzorem, tak więc wyluzuj.
A patrzysz jak dług Mławy rośnie? – czy to według ciebie nie problem?
Dług Mławy cały czas rośnie. Patrz do swojej kieszeni, a nie do cudzej. Dług Ciechanowa „WZROŚNIE” – dobre, teraz to dług każdego miasta wzrośnie. Zobacz jak dług Polski wzrasta – rośnie jak drożdże.
To, że te Ciechanów dla ciebie nie jest wzorek tylko raczej kością w gardle to widać z pierwszego komentarza, nie musisz tego tłumaczyć.
W Mławie też powinni zacząć oszczędzać na oświetleniu. Teraz ludzie nie włóczą się po nocach.
Ciekawe czy park całą noc jest oświetlony jak świąteczna choinka, bo jeśli tak, to jest zwykłe marnotrawstwo tego dobrego burmistrza.
Jeśli zaś chodzi o ten kawałek tej alei, to jakby był złożony poprawnie wniosek to miasto uzyskałoby 85% dofinansowania, a nie 65%.
Akurat bunio będzie miał gdzie robić sobie swoją kampanię do następnych wyborów.
Cukrzyca to plaga XXI wieku, zaliczona przez Światową Organizację Zdrowia obok otyłości, nadciśnienia tętniczego czy chorób nowotworowych, do grupy chorób…
Redakcja portalu Codziennik Mławski zastrzega sobie wszelkie prawa do publikowanych treści. Użytkownicy mogą pobierać i drukować fragmenty zawartości portalu informacyjnego //codziennikmlawski.pl wyłącznie do niekomercyjnego użytku osobistego. Publikacja, rozpowszechnianie lub sprzedaż zawartości portalu Codziennik Mławski są zabronione bez uprzedniej pisemnej zgody redakcji i stanowią naruszenie ustaw o prawie autorskim, ochronie baz danych i uczciwej konkurencji i będą ścigane przy pomocy wszelkich dostępnych środków prawnych.
Wdrożyliśmy RODO, aby jeszcze lepiej chronić i zabezpieczyć Twoje dane osobowe. Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.AkceptujęDowiedz się więcej
Polityka cookie
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Ta droga będzie biec bezpośrednio przy nowych blokach na zabrodach?
Tak..śmieszyło mnie jak pisali że te nowe osiedle bedzie w spokojnej okolicy..bedzie tam cicho jeszcze tylko pare lat.
Wszyscy macie u mnie minusy.
Dobrze, że będzie kontynuowana ścieżka rowerowa. Sieć ścieżek powinna systematycznie się zwiększać.
Do every i Ddd. Spokojnie ludzie z tym odwrotnym położeniem ścieżki względem chodnika. To , że na ogół tak jest to nie znaczy, że nie może być odwrotnie. Otóż, może być i nie ma w tym temacie zakazów bądź nakazów. Usytuowanie ścieżki rowerowej za chodnikiem, patrząc od strony drogi jest absolutnie dopuszczalnym i stosowanym w Polsce rozwiązaniem w celu uniknięcia konieczności częstego przeplatania potoków pieszych i rowerowych. Tak więc….zostawcie temat bo gdyby w tym wypadku były jakieś naruszenia to nikt by Alei nie dopuścił do użytku.
A swoją drogą, to ja się cieszę, że udało się pozyskać kasę. I każdy kto chce by miasto było coraz bardziej przyjazne dla mieszkańców powinien się cieszyć.
Masz rację. Nie zaprzeczam.
Tyle, ze dla pieszych jest to bezpieczniejsze.
Piesi często wychodzą na spacer z dzieckiem albo z psem. Dla pieszego jest w związku z tym bezpieczniej gdy dzieli go większy odstęp od ulicy i nie mów mi, że trzeba dziecko pilnować. Sama miałam taki przypadek, że trzymałam dziecko za rękę i po dłu8ższym spacerze jest coś takiego, że mimo woli poluzowujesz rączkę dziecka jeśli ono idzie cały czas spokojnie. Właśnie coś takiego miałam i dziecko w ułamku sekundy wyrwało mi się z ręki i omal nie znalazło się pod kołami nadjeżdżającego auta, a ja wrosłam w ziemię…
Dlatego zwracam uwagę na takie szczegóły, tym bardziej, że jest aleja również spacerowa dla mławian, a nie zwykła ulica, przy której chodnik jest bo jest.
Ok, też masz rację. Każde z tych rozwiązań ma swoje uzasadnienie. Przykładem niech będzie przystanek dla autobusów miejskich. W przypadku ścieżki przy drodze ludzie wysiadają wprost pod koła roweru. Można oczywiście zamienić ścieżkę z chodnikiem w tym miejscu ale…. Wracamy do punktu wyjścia bo znowu jest to przeplatanie potoków pieszych z rowerowymi.
I tak można w kółko. W naszym wypadku pomysł jest taki i tyle. Myślę, że każde rozwiązanie będzie tu miało argument na tak i nie. Myślę, że krytykowanie tego rozwiązania jest lekkim nadużyciem.
No to poleciałeś „kos” – „nadużycie”…
Dla mnie ważniejsze jest życie… niż to „nadużycie”.
Uważam, że dla każdego winno być najważniejsze życie.
Cóż, czyż to takie trudne dla rowerzysty skręcić raz na jakiś czas kierownicę?
a dla pieszego z kolei rozejrzeć się przed przejściem przez ścieżkę rowerową na przystanek autobusowy (na tych ścieżkach też maluje się na ogół pasy)?
Nie sądzę, żeby to sprawiało komuś trudność.
Za tak się wtrącę. A nie pomyślałeś, że ludzie też wysiadają z autobusów ? Wtedy łatwo wejść pod rower. Gorzej jest na Napoleońskiej gdzie mimo, że najpierw jest ścieżka a potem chodnik i samochód ciężarowy może z łatwością zawinąć rowerzystę bo niemal ocierają się o rowerzystów. A na Alei jest jeszcze dodatkowo metrowy pas zieleni między drogą a chodnikiem.
czy przypadkiem nie ma analogii w ogólnych zasadach ruchu drogowego? jeżeli przystanek komunikacji np. tramwajowy znajduje się na chodniku, a tramwaj zatrzymuje się w osi jezdni (przeważnie tak przebiegają tory tramwajowe-przykład Wrocław), to kierujący pojazdami które poruszają się po jezdni mają BEZWZGLĘDNY OBOWIĄZEK ZATRZYMANIA W CELU UMOŻLIWIENIA PRZEJŚCIA PASAŻERÓW DO I Z TRAMWAJU. czy podobnie rowerzyści nie mają obowiązku zatrzymać się i umożliwić przejście pieszym do autobusu czy taksówki. myślę, że oznakowanie przejścia dla pieszych przez ścieżkę rowerową i oznakowanie przystanku załatwiłoby sprawę od strony prawnej. reszta to kwestia respektowania przepisów i szeroko pojętej kultury na drodze
Nie ma nad czym się rozwodzić zwłaszcza, że okoliczne miasta już dawno jeżdżą po swoich obwodnicach natomiast daleki będę od krytyki gdyż ta inwestycja jest potrzebna naszemu miastu, brać się do roboty i tyle w temacie…
Every, Ty jesteś gł…szy niż myślałem. Nie rozumiesz nic z tego co tu jest pisane. Wciskasz komusz słowa, któych nie pisał. A jak się zapatrujszesz na to dokończenie Alei Św.Wojciecha. Może jakaś opinia? Dobrze, źle? Bo niedawno pewnie byłeś jednym z tych. którzy pisali, że 1 etap to droga donikąd, że nie ma sensu że wyrzucone pieniądze, itp. A teraz powstaje taka swoista wewnętrzna pętla miasta, któa odciąży ruch w centrum. A jeśli w kolejnych etapie wyremontują Graniczną ( a wierzę, że tak będzie) to będzie naprawdę ciekawy projekt, prawda? Czy nie?
Widzę, że nie masz już argumentów: Mława, Ciechanów i wracasz do tematu.
Tak Aleja św. dewelopera jest ok, tylko jak pisze Ddd chodnik nie powinien być przy samej ulicy.
Powinno być: ulica, ścieżka rowerowa, – chodnik. Powodów jest bardzo wiele i to bardzo zasadnych.
Ponowie pytanie Ddd, może ty mi odpowiesz:
Kto projektował tę Aleję? – faktycznie wszędzie jest odwrotnie…
Dasz do tego jakieś wyjaśnienie?
Dałbym ale obawiam się , że nie zrozumiesz z Twoim podejściem…..
Sam sobie dajesz plusy ……. Dlatego zostawię temat, bo tu nie o argumenty chodzi…
Tak w ogóle, to… jestem kobietą 😀 , a plusy, minusy – wisi mi to.
Lubisz innych poniżać, mimo że argumentów ci brak, a może właśnie dlatego, ze brak ci argumentów.
Tylko się pytam:
Kto projektował tę Aleję?
Kto wymyślił, żeby chodnik był bliżej ulicy, a nie ścieżka rowerowa?
Logicznie patrząc to winno być odwrotnie i na ogół wszędzie jest odwrotnie.
Tyle, że tu mamy Mławę, a w Mławie… przy Al. Marszałkowskiej postawiono ławki przy ścieżce rowerowej, a nie przy chodniku (dla niezorientowanych: po jednej stronie ulicy jest chodni tylko, po drugiej stronie ulicy jest tylko ścieżka rowerowa).
Jak to było? Droga do nikąd?
No proszę…. I ten ”zły” burmistrz znowu dostał dofinansowanie, hmmmm. Jak tu teraz by go skrytykować?????
A w Ciechanowie przedsiębiorcy zwrócili się do Prezydenta Miasta o pomoc finansową z powodu strat związanych z koronawirusem. A on im na to, żeby na wiele nie liczyli bo miasto i tak ma teraz mniejszy dochód. Wyliczył nawet, że ze sprzedaży biletów miejskich jest kilkaset tysięcy straty. Hmmmm ”dobry” prezydent. Jak tu teraz dopiąć budżet?
Piszę o tym bo przy wielu tematach portal ten nawiązuje do naszych sąsiadów za miedzy podając za przykład. Podobne problemy w Przasnyszu gdzie planują wyłączać co drugą lampę uliczną…..
Ciekawe co by było gdyby nasz burmistrz tak postąpił (w dobie koronawirusa)? Ufffff , nawet nie chcę myślec. Pewnie taczki by już stały przygotowane przez kilku forumowiczów z tego portalu.
No, ale myślę, że coś znajdą…….Nie mogą nas zawieść.
Panie burmistrzu, wczoraj uśmiechnął się Pan brzydziej od Prezydenta Ciechanowa. Źle Pan pozował do zdjęcia a ręka była w nieodpowiednim miejscu…. Nie nosi Pan okularów a one dodają ”inteligencji”. Co by tu jeszcze…….?
On do zdjęć to pozuje bardzo dobrze A poza tym nic więcej nie potrafi tak jak i te jego urzędasy z UM
Co to znaczy „zły” i co to znaczy „znowu dostał dofinansowanie”? Jeśli chcesz uprawiać propagandę to liczby są takie: „dobry” i w okularkach prezydent ciechanowa pozyskał w perspektywie 2014-2020 środków unijnych tylko na projekty inwestycyjne ponad 72 mln zł. „zły” burmistrz mławy w tym samym czasie 26,6 mln zł. a wyłączenia oświetlenia ulicznego np. od 24 do 4, gdy jest zakaz przemieszczania się to wcale nie jest zły pomysł. lepiej oszczędzać niż podnosić podatki
I właśnie to finansowanie z Unii powoli im się kończy. Tak więc nie wychwalaj, nie wychwalaj. Poczekaj jeszcze rok. Szkoda, że nie wspomniałeś o długu Ciechanowa…..Pisz o wszystkim albo wcale , drogi kolego.
A….
No cóż, widać jak cię mocno boli, to że Ciechanów jest jaki jest i ma dobrego prezydenta, który dba o rozwój miasta mimo, że nie ma na swoim terenie tak wielkiego molocha jakim jest LG. Mimo to daje radę i miasto tętni życiem (oczywiście nie teraz, bo teraz to wszystkie miasta opustoszałe).
Pisząc o długo powinieneś zapoznać się z jego historią i dopiero pisać.
Dług Ciechanowa to jakby nie było ciągle się zmniejsza. Długu narobili poprzedni prezydenci, jeśli tak pijesz do tego długu.
Nie boli mnie Ciechanów, nie bredź. Nawet nie chciałbym tam mieszkać. Nie wciskaj mi czegoś czego nie piszę. A z ich długiem…No cóż, zmniejszał się bardzo powoli ale teraz znowu wzrośnie. A Przasnysz jakie ma problemy z budżetem, to już inna historia. Wspomniałem o Ciechanowie bo wy tu często dajecie ich przykład, ot cała tajemnica. Dal mnie to miasto akurat nie jest wzorem, tak więc wyluzuj.
A patrzysz jak dług Mławy rośnie? – czy to według ciebie nie problem?
Dług Mławy cały czas rośnie. Patrz do swojej kieszeni, a nie do cudzej. Dług Ciechanowa „WZROŚNIE” – dobre, teraz to dług każdego miasta wzrośnie. Zobacz jak dług Polski wzrasta – rośnie jak drożdże.
To, że te Ciechanów dla ciebie nie jest wzorek tylko raczej kością w gardle to widać z pierwszego komentarza, nie musisz tego tłumaczyć.
Czemu nie piszesz, że dofinansowania z Unii się skończą, bo kurdupel dąży do wyprowadzenia Polski z Unii?
Pisz o wszystkim albo wcale , drogi kolego.
W Mławie też powinni zacząć oszczędzać na oświetleniu. Teraz ludzie nie włóczą się po nocach.
Ciekawe czy park całą noc jest oświetlony jak świąteczna choinka, bo jeśli tak, to jest zwykłe marnotrawstwo tego dobrego burmistrza.
Jeśli zaś chodzi o ten kawałek tej alei, to jakby był złożony poprawnie wniosek to miasto uzyskałoby 85% dofinansowania, a nie 65%.
Akurat bunio będzie miał gdzie robić sobie swoją kampanię do następnych wyborów.