Cukrzyca to plaga XXI wieku
— 01/06/2022Cukrzyca to plaga XXI wieku, zaliczona przez Światową Organizację Zdrowia obok otyłości, nadciśnienia tętniczego czy chorób nowotworowych, do grupy chorób…
Ciekawe warsztaty dla dwóch klas technikum reklamy w ZS nr 1. Przedświąteczna atmosfera sprzyjała temu, aby rozmawiać ze specjalistami na temat marketingu i sprzedaży w reklamie. Uczniowie klas IV i III TR podzieleni na grupy, tworzyli profil klienta, a następnie wybierali produkt, który byłby dopasowany do jego potrzeb i oczekiwań. Uczniowie poznali również chwyty, jakie stosują w sieci internetowej największe korporacje. Przybliżono im także aplikacje, które są przydatne w branży reklamowej.
Warsztaty poprowadzili przedstawiciele Warszawskiej Szkoły Reklamy. Intensywna praca ze specjalistami – praktykami bardzo podobała się uczniom, szczególnie tym, którzy swoją przyszłość wiążą z branżą reklamy.
źródło i fot. ZS nr1