Codziennik Mławski - lokalny portal informacyjny. Piszemy jak jest o wydarzeniach w Mławie i powiecie. Bądź na bieżąco z newsami z Mławy i okolic!

Mławski portal informacyjny codziennikmlawski.pl. Newsy Mława i okolice.
Życzymy wszystkiego najlepszego!
linia
Alsen komputery Mława
Logo
Szpulka pasmanteria Mława dodatki krawieckie

„Złotą rączkę” do naprawy różnych drobnych usterek domowych  teraz może przysłać gazownia


fot. ilustracyjne pixabay



Handemade with love Lucky&Berry

Pęknięta rura, kapiący kran, nieszczelna instalacja gazowa – drobne usterki w domu wymagają szybkiej naprawy przez dobrego i zaufanego specjalistę. Niestety, znalezienie prawdziwej „złotej rączki” to niełatwa sprawa. Wie o tym każdy, kto kiedykolwiek musiał w tym celu przeszukiwać Internet lub spędził dużo czasu z telefonem przy uchu w poszukiwaniu solidnego serwisu w rozsądnej cenie. Teraz taką usługę pn. „Fachowiec”, proponują PGNiG Obrót Detaliczny i Grupa PZU.

„+PGNiG Fachowiec+ to produkt, który daje możliwość skorzystania z usług profesjonalnych techników serwisowych w przypadku konieczności uzyskania pomocy technicznej w domu” – wyjaśnia Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny.

Z tej nowej oferty mogą skorzystać wszyscy klienci, którzy mają aktywną umowę z PGNiG Obrót Detaliczny na dostawę gazu lub prądu. Po wybraniu wariantu usługi i uzyskaniu potwierdzenia, zostaje zawarta umowa na okres 24 miesięcy. Także przyszli klienci PGNiG Obrót Detaliczny będą mogli mieć „Fachowca”.

Usługę serwisową można wybrać w jednym z trzech wariantów, a opłata miesięczna wynosi od 4,99 zł do 11,99 zł. W najtańszej opcji można liczyć na pomoc specjalisty od urządzeń grzewczych i gazowych; w wariancie drugim – technika urządzeń grzewczych i gazowych oraz hydraulika, a w trzecim – technika urządzeń grzewczych i gazowych, hydraulika oraz elektryka.

Całodobowe telefoniczne Centrum Pomocy przyjmie zgłoszenie usterki oraz zorganizuje i pokryje koszty interwencji, w tym dojazdu, materiałów i robocizny – do 500 zł za jedną naprawę. Z takiego serwisu specjalisty można skorzystać trzy razy  w okresie 12 miesięcy.

„W praktyce wygląda to następująco: w przypadku usterki w jakimś urządzeniu w domu należy zadzwonić na numer infolinii, czyli Centrum Pomocy i zgłosić awarię. Konsultant oddzwoni z propozycjami terminów wizyty technika, który przyjedzie w ciągu 24 godzin” – wyjaśnia  Henryk Mucha.

Klienci mogą płacić za usługę tak, jak im wygodnie: co miesiąc lub co 12 miesięcy. Usterki naprawiać będą fachowcy Grupy PZU.

Usługę „Fachowiec” można wykupić w ponad 130 Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny, a już niebawem będzie to możliwe także poprzez aplikację mobilną mBOK PGNiG. Aplikacja ma już ponad 300 000 użytkowników, a codziennie jest ich coraz więcej.

Dla programu „Fachowiec” stworzono specjalną zakładkę na stronie pod adresem: www.pgnig.pl/fachowiec.

źródło: Centrum Prasowe PAP

oprac. red.

Udostępnij:
Media Expert Mława
Chcąc jak najlepiej zabezpieczyć i chronić Twoje dane osobowe zgodnie z przepisami RODO, potrzebna nam jest Twoja zgoda na ewentualne ich przetwarzanie. Informujemy jednocześnie, że publikacja komentarza w portalu "Codziennik Mławski" skutkuje wyrażeniem przez Ciebie takiej zgody. Nigdzie nie przekazujemy Twoich danych (IP) i chronimy je jak najlepiej potrafimy, wykorzystując do tego wszelkie możliwe formy. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oraz z Regulaminem Komentowania na portalu Codziennik Mławski [TUTAJ]

1
KOMENTARZE

avatar
1500
Roman
Gość
Roman

po muławie jeździł taki złota rączka z reklamą numerem telefonu osobówka z przyczepką i niestety chyba on polegnie… wg powyższego artykułu… jam chciał takiego fachowca do prostej dość czynności to mi zaśpiewał że on z Ciechanowa i podał 70 PLN że za dojazd se życzy a w Lidl była akurat promocja narzędzia za 90 PLN i sam sobie zrobiłem i jeszcze mi narzędzie nowiutkie na zaś pozostało…