Codziennik Mławski - lokalny portal informacyjny. Piszemy jak jest o wydarzeniach w Mławie i powiecie. Bądź na bieżąco z newsami z Mławy i okolic!

Mławski portal informacyjny codziennikmlawski.pl. Newsy Mława i okolice.
Życzymy wszystkiego najlepszego!
linia
Zawkrze zarządzenie wspólnotami
Logo

Jak wybrać garnitur, który sprawdzi się na weselu? O modzie męskiej i tajemnicy sukcesu marki Recman


W kwietniu, w badaniu jakości obsługi klienta Daymakerindex Polska 2017, Recman nie miał sobie równych wśród konkurentów z branży mody męskiej – co Państwa zdaniem, przyczyniło się do tak dużego sukcesu?

Doradcy w salonie Recman pełnią kluczową rolę zarówno w kontekście profesjonalnej obsługi Klienta, jak i komunikacji firmy. Dlatego przykładamy tak dużą wagę do kilkuetapowych rekrutacji, merytorycznych rozmów z kandydatami, a następnie regularnych, profesjonalnych szkoleń oraz stałej motywacji. Dzięki temu nasi pracownicy posiadają rzetelną wiedzę o produktach, stylizacji oraz dopasowywaniu do każdej sylwetki.

Produkty sygnowane logo Recman to połączenie designerskiej wizji oraz precyzji wykonania – te dwa elementy są dla nas niezwykle istotne i dlatego wymagają obsługi utrzymującej najwyższe standardy. Każdy Klient jest dla nas wyjątkowy i naszym zadaniem jest sprawić, by tak się czuł. To dlatego tak dużą wagę przywiązujemy do badań wykonywanych metodą tajemniczego klienta. Wyniki, każdorazowo są przez nas dogłębnie analizowane, i służą wprowadzeniu zmian, które przysłużą się budowaniu długotrwałych i uczciwych relacji z Klientami.

Sklepy stacjonarne wciąż mogą konkurować z coraz bardziej popularnymi sklepami online?

Sprzedaż wciąż opiera się na budowaniu relacji. Jeżeli jakość świadczonych przez nas usług będzie rzeczywiście wysoka, nie musimy bać się o konkurencję online. Zdajemy sobie jednak sprawę z rosnącego udziału e-commerce na rynku. Sami, naszym Klientom, dajemy możliwość dokonania zakupów online poprzez stronę recman.pl. To bardzo wygodne rozwiązanie, zwłaszcza jeżeli upatrzony przez nas salon, jest np. w pewnej odległości od miejsca naszego zamieszkania. Dzięki e-sklepom, możemy zapoznać się z całym asortymentem i dokonać zakupu bez wychodzenia z domu. Możemy też sprawdzić dostępność danego produktu i dokonać jego rezerwacji. Nic jednak nie zastąpi możliwości przymierzenia rzeczy przed zakupem, przetestowania kilku opcji, po to, by rzeczywiście wybrać tę najbardziej korzystną. Ważne natomiast, by podczas dokonywania wyboru mieć przy sobie profesjonalnego, doświadczonego doradcę, który podsunie najlepsze rozwiązania, pomoże dobrać rozmiar, fason czy właściwy odcień tkaniny. Można to oczywiście połączyć z zakupami w sieci – dając Klientowi możliwość rezerwacji produktów i zamówienie ich z opcją odbioru własnego. To właśnie odpowiednie podejście do Klienta, profesjonalne doradztwo i wiedza dotycząca kolekcji, ma wpływ na to jak oceniana jest cała marka i czy zechcemy ponownie skorzystać z jej usług.

Jak pozyskać tak dobrze wyszkolonych pracowników?

Inwestycja w pracownika i stworzenie satysfakcjonujących warunków pracy, przyjaznej atmosfery i partnerskich relacji z przełożonym, przekłada się na jakość pracy doradcy Klienta. Stawiamy na rozwój zaangażowanych pracowników, stąd liczne szkolenia dające możliwości podnoszenia kompetencji. Zdajemy sobie też sprawę z tego, że sprzedaż to obszar, gdzie rotacja jest wyższa niż w innych branżach, ale staramy się ją ograniczyć. Dlatego każdy pracownik może także liczyć na rozwój w naszej firmie.

Jak definiują Państwo określenie „dobry sprzedawca”?

Dobry sprzedawca to przede wszystkim doradca, który powinien dołożyć wszelkich starań, by klient wyszedł z naszego salonu usatysfakcjonowany i modnie ubrany. W związku z tym powinien umieć dobrać strój do każdej sylwetki, pomóc Klientowi dopasować poszczególne elementy, tak aby uwypuklić zalety jego sylwetki i zamaskować niedoskonałości. Uważamy, ze dobrze dopasowany strój w połączeniu z wysoką jakością materiałów z jakich został wykonany, sprawi, że będziemy cieszyć się nim naprawdę przez długi czas. Wyznajemy zasadę, że jeżeli osoba, która zdecydowała się na dany produkt naszej marki będzie zadowolona z zakupu, to do nas wróci, a nam zdecydowanie zależy na budowaniu długoterminowych relacji z Klientem. Nie ma lepszej inwestycji.

Jakie pytania od klientów padają najczęściej?

W kwietniu rozpoczął się już sezon ślubny, najczęściej odwiedzają nas klienci, którzy chcieliby wybrać swój ślubny garnitur, lub garnitur, który sprawdzi się na weselu, w którym będą uczestniczyć. Pytania dotyczą wszelkich kwestii związanych z najbardziej odpowiednim dla fasonem, kolorem tkaniny i sugerowanymi dodatkami.

Jakie rozwiązania w tym sezonie ślubnym wybierane są najczęściej?

Do naszych salonów najczęściej przychodzą panowie, którzy zdecydowani są już na kupno garnituru. Pozostaje zatem kwestia jego doboru.

Garnitur wciąż pozostaje najbardziej uniwersalnym rozwiązaniem, ponieważ jest jednocześnie elegancki, praktyczny i ponadczasowy. Ponadto, to rozwiązanie dające panom największą swobodę w kwestii doboru akcesoriów, dzięki którym możemy nadawać kreacji mniej lub bardziej elegancki wygląd.

Pan młody powinien być zdecydowanie bardziej elegancki. Jak może to osiągnąć?

Przede wszystkim elegancja wyraża się poprzez wysoką jakość wykonania, idealne dopasowanie i ponadczasowy wzór. Te trzy elementy to podstawa każdego eleganckiego stroju. Dotyczy to zarówno garnituru, butów, jak i wszystkich dodatków.

Do odpowiednio dobranego garnituru należy dobrać białą koszulę – w przypadku pana młodego warto postawić na modele z mankietem zapinanym na spinki. Spinki do mankietów to dodatek, który nadaje szykownego charakteru ślubnej stylizacji, pamiętajmy jednak, że należy postawić na proste rozwiązania.

Prostym sposobem na dodanie elegancji jest także założenie poszetki. Podczas ślubu powinna być ona jak najbardziej klasyczna, najlepiej biała poszetka, ewentualnie biała z delikatnym obramowaniem (w kolorze tkaniny garnituru).

Do łask wróciły także kamizelki. Są nie tylko stylowe ale i praktyczne – pozwalają podkreślić i wymodelować męską sylwetkę. Stanowią doskonałe uzupełnienie stroju.

Możliwości jest wiele – można eksperymentować z rozwiązaniami takimi jak krawat, krawatka lub mucha, dopasować strój pana młodego do kreacji panny młodej wpinając kwiaty w butonierkę itd. Dobry sprzedawca z pewnością pomoże wybrać te elementy, które najbardziej pasują do konkretnego Klienta i pomoże uniknąć przesady.

Jak uniknąć błędów przy wyborze garnituru na wesele?

Na pewno kluczową kwestią jest wybór odpowiedniego koloru. Ślubny garnitur powinien być w kolorze ciemnogranatowym, czarnym lub ewentualnie grafitowym. Najbardziej uniwersalny jest oczywiście granat, ale w zależności, m.in. od tego jaką suknię będzie miała panna młoda, jaka jest planowana oprawa wesela, itp. można też zdecydować się na garnitur w kolorze czarnym lub grafitowy.

Równie istotny jest także odpowiedni rozmiar i dopasowanie zarówno marynarki, jak i spodni. Za duży garnitur sprawi, że będziemy wyglądać niechlujnie, za mały nie tylko nie będzie wyglądał dobrze, ale dodatkowo będzie krępował ruchy. Dlatego nie bójmy się prosić o pomoc pracowników danego sklepu – zapewniam, że profesjonalny zespół doradców w salonach Recman sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów.

Artykuł sponsorowany

Pin It
Wydawca portalu codziennikmlawski.pl nie odpowiada za komentarze zamieszczane przez użytkowników. Wszelkie poglądy i treści użytkownicy prezentują w swoim własnym imieniu i na swoją odpowiedzialność. Uwagi do wydawcy prosimy kierować na adres: redakcja@codziennikmlawski.pl

KOMENTARZE

2 - liczba komentarzy w artykule "Jak wybrać garnitur, który sprawdzi się na weselu? O modzie męskiej i tajemnicy sukcesu marki Recman"

avatar
1500
Sortuj:   najnowsze | najstarsze | najwyżej oceniane
stokrotka
Gość

Faceci w garniturach są 2 a może nawet 3 razy bardziej przystojni, o ile garnitur jest dobrze dobrany 😛

_mi_
Gość

dobry model 😎

wpDiscuz