Codziennik Mławski - lokalny portal informacyjny. Piszemy jak jest o wydarzeniach w Mławie i powiecie. Bądź na bieżąco z newsami z Mławy i okolic!

Mławski portal informacyjny codziennikmlawski.pl. Newsy Mława i okolice.
Życzymy wszystkiego najlepszego!
linia
Pumpjack Party Game Google Play
Logo

Ratusz szuka chętnych do zamieszkania w Mławie. Wydał już na to 43 tys. zł


Akcję promocyjną prowadzoną przez mławski ratusz widać w Polsce. Duże przydrożne billboardy z dotychczas niemal nieznaną na naszym terenie piosenkarką Megitzą wiszą przy „zakopiance”, ale również przy krajowej „siódemce” np. pod Nidzicą. Plakaty pojawiły się także na ulicach Mławy, na startowej stronie internetowej ratusza oraz w specjalnej zakładce na tej stronie. Dotychczas miasto na kampanię wydało 43 tys. zł. Jaki jest jej cel?

Już od dłuższego czasu w Mławie systematycznie spada liczba mieszkańców. Ten fakt spowodował, że miasto rozpoczęło kampanię „Zamieszkaj w Mławie”, a w tym roku trwają działania promocyjne w ramach kampanii „Kierunek Mława”. Początkowo „twarzą” akcji „Kierunek Mława” była Małgorzata Babiarz „Megitza”. Dlaczego akurat grająca „góralsko–amerykańskie” i folkowe rytmy góralka będzie promować Mławę? Po prostu burmistrz Sławomir Kowalewski zadzwonił właśnie do niej i zaprosił do udziału w akcji promocyjnej miasta. Potem dołączono do niej mławian – akordeonistkę Ingę Piwowarską i kompozytora Miro Kępińskiego. Są również zdjęcia muzyków orkiestry dętej MDK, zespołu Mławiacy i rekonstruktorów cywilnych. W planach jest również sesja zdjęciowa muzyka Janusza Prusinowskiego. Do tej pory miasto wydało 5 tys. zł na sesję zdjęciową oraz 38 tys. zł na wydatki związane z wyeksponowaniem przygotowanych projektów graficznych na bilbordach.

– Miejski Dom Kultury w Mławie pokrył koszty sesji zdjęciowej z udziałem Megitzy, Miro Kępińskiego, Ingi Piwowarskiej, muzyków z orkiestry dętej MDK oraz Mławiaków i rekonstruktorów cywilnych. Sesja zdjęciowa odbyła się w kilku lokalizacjach, na terenie Miasta Mława. W ramach sesji wykonano wizaż i stylizację modeli biorących udział w przedsięwzięciu. Wykonanie zdjęć i przeniesienie majątkowych praw autorskich do łącznie 100 z nich, w tym 30 z profesjonalną obróbką graficzną uzupełniło całość. Koszt – 5000 zł.

Kampania outdoorowa promująca projekt „Zamieszkaj w Mławie” obejmująca: przygotowanie 2 kreacji graficznych w 20 rozmiarach dostosowanych do wielkości zamówionych billboardów oraz 5 projektów graficznych, prasowych, w formacie A4; zakup billboardów zewnętrznych w ilości 10-12 sztuk o wielkości minimum 10 m2, maksymalnie 40 m2; druk i montaż na ścianach billboardów 2 kreacji graficznych. Koszt – 38 000 zł.

Artyści promujący Mławę w ramach kampanii „Zamieszkaj w Mławie”, „Kierunek Mława” użyczyli miastu swoich wizerunków nieodpłatnie. Dziękujemy im za zaangażowanie i budowanie pozytywnego, dobrego wizerunku Miasta Mława – mówi o kampaniach Magdalena Grzywacz rzecznik prasowy UMM.

Warto zauważyć, że burmistrz Sławomir Kowalewski przy każdej sposobności zachęca gości odwiedzających Mławę do zamieszkania w naszym mieście. Tak było na podpisaniu kontraktu na sprzedaż NOVAGO chińskiemu koncernowi China Everbright International Limited. Tak było również w przypadku firmy SUEZ budującej w Mławie oczyszczalnię ścieków. Jak dotąd bez rezultatu. Działania promocyjne ze swej natury muszą być długofalowe, to zrozumiałe. Pewnie dlatego miasto zamierza akcję kontynuować również w 2018 roku. Ale przydałby się jakiś spektakularny sukces, który byłby najlepszą reklamą miasta, którego zaletami według burmistrza jest bezpłatna komunikacja miejska, darmowe przedszkola z lekcjami angielskiego i rytmiki, obniżone podatki, dobre i tanie mieszkania.

Niejako na marginesie tej akcji można zauważyć, że największy i nie zakładany oddźwięk wzbudziła w miejscu, gdzie nie ustawiono ani jednego billboardu. Mam na myśli Ukrainę. Liczba – tymczasowych co prawda – pracowników z tego kraju mieszkających w Mławie stale rośnie, choć nikt nie dysponuje tu ścisłymi danymi, ilu dokładnie z nich u nas zamieszkuje. Jest to pobyt tymczasowy, ale kto wie, być może już tu na miejscu, trafi do nich przekaz miejskiej kampanii i zdecydują się zamieszkać na stałe.

JK

Pin It
Wydawca portalu codziennikmlawski.pl nie odpowiada za komentarze zamieszczane przez użytkowników. Wszelkie poglądy i treści użytkownicy prezentują w swoim własnym imieniu i na swoją odpowiedzialność. Uwagi do wydawcy prosimy kierować na adres: redakcja@codziennikmlawski.pl

KOMENTARZE

24 - liczba komentarzy w artykule "Ratusz szuka chętnych do zamieszkania w Mławie. Wydał już na to 43 tys. zł"

avatar
1500
Sortuj:   najnowsze | najstarsze | najwyżej oceniane
Podpis
Gość

Zamieszkaj w mlawie, ale nie teraz bo narazie nie ma gdzie wszystko zajete przez ukraincow

Aneta
Gość

Dewelopery sie spiesza z budowa mieszkan, bo Gorole beda masowo przyjezdzac do Mlawy.
Taka to kampania Kierunek Mlawa- Megitza Gorol

Ktoś...
Gość
Nie wszystko, nie siej propagandy, bo nieładnie. Jest tyle mieszkań na sprzedaż, że jak ktoś ma kasę, to zawsze może kupić mieszkanie bez problemu, ponadto nie wszyscy wynajmują Ukraińcom. Druga sprawa, to Polacy też jeżdżą na zachód i też wynajmują tam mieszkania. Każdy chce pracować. Dla Ukraińców praca w Polsce za najniższą krajową to kokosy wobec ich zarobków na Ukrainie, a pracodawcy sobie chwalą pracę Ukraińców tak samo jak na zachodzie chwalą Polaków. Chodzi raczej o to, że najwięksi pracodawcy w tym mieście nie szanują pracowników i nie stwarzają dobrych i przyjaznych miejsc pracy. Są korporacje, które nie mają problemów… Czytaj więcej »
Radny Bezradny
Gość

Tu Ja pisze Radny Bezradny, pobierający dietę i mający zupełnie przypadkiem zatrudnioną rodzinę w jednostkach UM. To Ja podnoszę rękę najwyżej i to Ja najlepiej czytam z kartki. My jesteśmy zadowoleni. Mamy pracę w jednostkach UM, bo skończyliśmy pożądane studia internetowe, pensja tez nie najgorsza. W UM jest Nas coraz wiecej i wiecej i wiecej i bedzie jeszcze więcej. Jeżeli My jesteśmy zadowoleni, to Wy rowniez jesteście zadowoleni, bo to Wy Nas wybraliście. Poniższe wypowiedzi są więc podłe i kłamliwe.

henryka majewska
Gość
dużo się zmieniło, ale nadal wykształceni ludzie ,nie mający powiązań z WÓJTAMI, STAROSTAMI ( to jest moja obserwacja i moje zdanie) ci ludzie pracowali i nadal pracują za nędzne pieniądze na śmierdzacych farmach kurzych, u koreańców i Marketach, ktoś opowiadał mi, że ” kiedyś” ci koreańcy bardzo żle traktowali pracowników nawet było także żółtek brał skrznie rzucał ją przed pracownikem -wchodzil na nią i kopał pracownika w DUPĘ, UBLIŻAJĄC, albo wymachiwał siekierą, dużo się i tu zmieniło, ale — nie przychodżcie do Mławy bo tutejsza i okoliczna władza pozwala kurnikarzowi Kożlakiewiczowi tak dużo KURNIKÓW budować ,że wszyscy będziemy się z… Czytaj więcej »
Do pani Majewskiej
Gość

Ma pani racje
Ale coz zrobic ?
No co ?

Do pani Majewskiej
Gość

Pani mi powie, bo widze, ze jest pani otwarta osoba.
Wedlug Pani to z kim trzyma nasz burmistrz miasta Mlawa?

anonim
Gość

ciekawość to pierwszy stopień do piekła szanowna pani „Do pani Majewskiej”

Jarząbek
Gość
Nie trzeba ściągać nowych firm do Mławy, wystarczy, żeby obecne wzięły sobie za główny cel stworzenie warunków przyjaznych dla pracowników, żeby zaczęły dbać o element ludzki a nie o tylko walczyły o zyski i zmuszały ludzi do jakichś debilnych akcji w stylu kto głośniej krzyknie „kocham LG”. Kto was będzie kochał za te durne pomysły i poniżanie ludzi. Gdzie pójdzie pracować informatyk, elektronik po studiach, znający swoją wartość, jak w LG zaproponują mu pracę za 3 tys.zł brutto, a w innym mieście taki specjalista dostanie na dzień dobry 2 razy tyle??? – z pewnością nie wróci do Mławy. Socjal też… Czytaj więcej »
Jano
Gość

Burmistrz juz sobie kampanię robi? Szuka nowych wyborców? Kto tu przyjdzie jak dookoła smrud z kurnikow i wysypisk?
Najpierw to proponuję obniżyć podatki oraz ściągnąć nowe firmy do Mławy.
Gdy będą dobre zarobki ludzie sami przyjadą.

wpDiscuz